Dziwie sie

1. Data: 2002-06-26 15:41:13

Temat: Re: Dziwie sie
Od: Papik <p...@g...w.astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Jun 2002 17:41:22 +0200, kamilka napisał/napisała:
> Jestem w grupie od jakis 2 dni.
> Dziwie sie Szanownym Państwu ktorzy wdaja sie w dyskusje z Panem Arkiem
> (elita.pl).
> Sama sie na chwilke wkrecilam w rozmowe z nim, ale szybko mi to przeszlo.
> Dyskusja z tym Panem nie ma najmiejszego sensu - zreszta kazdy, ktory
> przeczyta kilka jego wypowiedzi - zrozumie dlaczego.

Nie ma sensu ale jest zabawna ;)
Polecam : www.plsocseks.net i dzial liber "buzdyganium" ;)

--
Motto: * Byle do 21 października ! * Pawel -PAPIK- Pomorski
GG: 70701

1. Data: 2002-06-27 06:48:27

Od: "tren R" <t...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kamilka" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Dyskusja z tym Panem nie ma najmiejszego sensu - zreszta kazdy, ktory
> przeczyta kilka jego wypowiedzi - zrozumie dlaczego.

moja droga pannico
jak widac dyskusja z panem arkiem nadwyrężyła pannicę intelektualnie
bardzo wiec dobrze ze szybko pannicy to przeszlo - przeciez mogloby to
skutkowac
stanem permanentnego wypalenia psychicznego, a to pewnei nie bylo by pannicy
mile.
nie sadze tez ze dyskusja ze mna ma jakikolwiek sens. kto nie uzywa
argumentow - zrozumie dlaczego.

pzdr
tren R

1. Data: 2002-06-27 11:18:13

Od: A...@p...fm (Alienkaa) szukaj wiadomości tego autora

A cóż to za protekcjonalny ton? Zwracanie się do kogoś per pannica jest
conajmniej nie na miejscu.

> nie sadze tez ze dyskusja ze mna ma jakikolwiek sens. kto nie uzywa
> argumentow - zrozumie dlaczego.

Porównujesz się z Arkiem? W takim razie nie będę komentować...

Alienkaa
***********************
* Maja gg.641165 *
* A...@p...fm *

INTERIA.PL: Portal pelen informacji... >>> http://link.interia.pl/f15f6

1. Data: 2002-06-27 12:15:07

Od: "tren R" <t...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alienkaa" <A...@p...fm> napisał w wiadomości

> A cóż to za protekcjonalny ton? Zwracanie się do kogoś per pannica jest
> conajmniej nie na miejscu.

owszem. tak samo jak nie na miejscu jest deprecjonowanie czyichs pogladow
ot tak.. bo sie to komus nie podoba.

> Porównujesz się z Arkiem? W takim razie nie będę komentować...

porownuje??
pane arek - pane tez tak uwaza?

ps. ciekawy masz styl - bardzo podobny do kolezanki
"nie bede komentowac" "dyskusja nie ma sensu" ;-)
kobiety .. jestescie takie same?!

1. Data: 2002-06-27 14:53:04

Od: "Kamila" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panie Tlenie R,
ja do Pana nie zwracam sie per Mlodzieniaszek (w ogole sie do Pana nie
zwracam) i nie zycze sobie zwracania sie do mnie Pannica.
Co do argumentow...troche zal mi jest czasu na pisanie do Pana, ale powiem
tylko jedno: zarówno u Pana jak i u Pana Arka, widać prawie calkowity brak
logicznego myslenia i konsekwencji....
Polecam kurs logiki na UW (tylko zeby studiowac na UW trzeba miec mature...)

1. Data: 2002-06-27 15:09:42

Od: "tren R" <t...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamila" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> logicznego myslenia i konsekwencji....
> Polecam kurs logiki na UW (tylko zeby studiowac na UW trzeba miec

wiec przyjmij do wiadomosci pann..ienko zem mgr psychologii po UW zreszta
i nie kalecz dyskusji - gdzie to zauwazylas ten "prawie calkowity brak
logicznego myslenia i konsekwencji...."? optymizmem wionie, ze "prawie"..
ale wdzieczny bede za wskazanie tych sprzecznosci. a za pannice bym sie nie
obrazal ;-))
nawiasem - ja za mlodzieniaszka bym sie nie obrazil ;-))

1. Data: 2002-06-27 16:37:47

Od: m...@s...edu.pl (Monia) szukaj wiadomości tego autora

From: tren R <t...@2...pl>
> ps. ciekawy masz styl - bardzo podobny do kolezanki
> "nie bede komentowac" "dyskusja nie ma sensu" ;-)
> kobiety .. jestescie takie same?!

Nie... Wydaje mi się, że nie :-))

Monia

1. Data: 2002-06-27 16:40:44

Od: m...@s...edu.pl (Monia) szukaj wiadomości tego autora

From: tren R <t...@2...pl>
> wiec przyjmij do wiadomosci pann..ienko zem mgr psychologii po UW
to smutne że tak meło empatii u megi psychologii :-))

> nawiasem - ja za mlodzieniaszka bym sie nie obrazil ;-))

Chłech chłech czyżby to był komplement

Monia

1. Data: 2002-06-28 06:26:03

Od: "tren R" <t...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monia" <m...@s...edu.pl> napisał w wiadomości

> to smutne że tak meło empatii u megi psychologii :-))

natychmiast przestan sie smucic!!! ;->

witam
Wolanie na alarm
aborcja a mezczyzna
Mega-pępkowizna
Pedagodzy, psycholodzy lub socjolodzy po Podyplomowych Studiach Psych. - Ped. Pomocy Rodzinie i Dziecku poszukiwani