Dziwna temperatura- Pomocy!

1. Data: 2002-12-20 15:40:10

Temat: Dziwna temperatura- Pomocy!
Od: "Szeląg" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć, od razu przepraszam jeśli nie na temat, wszedłem tu w potrzebie i nie
przyglądałem sie za bardzo zawartości grupy, mam następujący problem, może
ktoś sie zetknął i mi pomoże:

Mam temperature ciała 39 (stopni) zwykle pojawia sie około 16:00, ale baz
leków typu Nurofen,Gripex, pewnie by nie schodziła wogóle..
Dziwne jest to że nie mam żadnych objawuw przeziębienia, kataru, kaszlu,nie
kicham, no poprotu nic
Tydzień temu byłem chory na przeziębienie, ale niezbyt poważnie, i
przeszło..
Pracuje codziennie po 9h fizycznie, nie mam kiedy iśc do lekarza.
Czy ktoś z Szanownych Grópowiczów, miał coś takiego, i może ma jakiś
skuteczny środek.(musze być w pracy do wigilli)
A może to przemęczenie?

Z góry dziękuje.
Szeląg.

2. Data: 2002-12-21 09:27:10

Temat: Re: Dziwna temperatura- Pomocy!
Od: Marek Bieniek <m...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 20 Dec 2002 16:40:10 +0100, Szeląg wrote:

> Mam temperature ciała 39 (stopni) zwykle pojawia sie około 16:00, ale baz
> leków typu Nurofen,Gripex, pewnie by nie schodziła wogóle..
[...]
> Czy ktoś z Szanownych Grópowiczów, miał coś takiego, i może ma jakiś
> skuteczny środek.(musze być w pracy do wigilli)
> A może to przemęczenie?

Idź do lekarza. Nie ma się co kurować na własna rękę, to może być
naprawdę poważne ostrzeżenie. Nie będę wymieniał chorób, które moga
dawac podobny obraz, bo nie ma sensu Cie niepotrzebnie straszyć. Do
lekarza i tyle.

m.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)

Czy przysługuje pomoc pielęgniarki środowiskowej?
Dzień dobry i pytanko!
Bactrim
Atlas of Ophthalmology 2002 [2 CDs], other Medical CDs, Human Anatomies, MRI,
siniak