Dziwne....

1. Data: 2004-04-29 18:47:21

Temat: Dziwne....
Od: "shadowofdarknes" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem co się ostatnio dzieje. Mój 'idealny' świat się załamał....
....chyba się zakochałem. ;)

A dlaczego chyba (?). Otwórz dlatego że jest to nowość. Dziwne uczucie które
jest novum w moim (nie ukrywam dosyć monotonnym życiu) i tak dokładnie nie
wiem co to jest...
Jestem młody - kończę gimnazjum w tym roku. Dlatego może to zjawisko jest
dla mnie aż tak obce. Miłość zawsze była dla mnie pojęciem abstrakcyjnym,
znałem ją tylko z seriali i filmów ;). Nigdy mnie to nie obchodziło, dopóki
dopóty mnie nie dotknęło. Dziwne....

Uczucie siły, geniuszu, czułości i głębokiego (niczym nie zdefiniowanego
uczucia).
Czy to normalne że to uczucie tą samą siła nas przyciąga a zarazem odpycha ?
Dlaczego jestem bezsilny podczas gdy czuje się silny ? Zjawisko następuje
gdy próbuje zagadać.

Mam nadzieję że to przejdzie ....
ale ile to będzie trwało ?

Pewnie powiecie że to minie, ale nie wiem. Może kiedyś. Ale do tego czasu
ona odejdzie, znajdzie sobie innego, pójdzie gdzieś w siną dal....
Dlatego nie chce czekać ....

1. Data: 2004-04-29 18:50:50

Temat: Re: Dziwne....
Od: "shadowofdarknes" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

sory ludzie ten post miał być wysłany w imieniu mojego kumpla, który ma
problem, a ja mu nie potrafię pomóc :(.

1. Data: 2004-04-30 03:52:06

Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

"shadowofdarknes" <s...@w...pl> wrote in message

> sory ludzie ten post miał być wysłany w imieniu mojego kumpla, który ma
> problem, a ja mu nie potrafię pomóc :(.

twoje posty nie wnosza nic oprocz frustracji i nerwowosci....
--

Bluzgacz

GG: 5015
http://www.poznan4u.com.pl/pyrypy/images/pic69029.jp
eg

1. Data: 2004-04-30 11:02:48

Od: "Juhas" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz:

>twoje posty nie wnosza nic oprocz frustracji i nerwowosci....

To samo mogę powiedzieć o tobie.

1. Data: 2004-04-30 12:18:22

Od: "shadowofdarknes" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" :

> twoje posty nie wnoszą nic oprócz frustracji i nerwowosci....

Mów se co chcesz. Post dotyczy prawdziwego problemu mojego bliskiego
przyjaciela, któremu chciał bym pomóc (chciałbym żeby był szczęśliwy) ale
nie potrafię.

Zachowaj więc te swoje bezsensowne przytyki dla siebie.

Bin Laden Captured - photos and video
W sprawie ludzkiej aktywnosci.
Ataki smutku
Re: mam pytanie