Dziwne

1. Data: 2010-12-28 16:08:22

Temat: Dziwne
Od: "j...@w...pl" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Co jakiś czas pojawia sie u mnie w okolicy odbytu w pośladku takie coś
dziwnego. Wygląda to tak jakby napływała w to miejsce krew. Jak się to
dotyka to ma się wrażenie że to jakiś guzek. Po kilku dniach znika.
Troszkę mnie to niepokoi i zarazem denerwuje. Co to może być?
Gdzie się z tym zgłosić?

Pozdrawiam
Jarek

2. Data: 2010-12-28 16:09:45

Temat: Re: Dziwne
Od: "R. P." <r...@w...to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@w...pl wrote:
> [...]
> dotyka to ma się wrażenie że to jakiś guzek. Po kilku dniach znika.
> Troszkę mnie to niepokoi i zarazem denerwuje. Co to może być?

Dermatolog. A jeśli nie jesteś pewien to internista. I on skieruje do
właściwego specjalisty.

3. Data: 2010-12-28 16:58:13

Od: "j...@w...pl" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dermatolog. A je li nie jeste pewien to internista. I on skieruje do
> w a ciwego specjalisty.

Miałem skierowanie do proktologa. Byłem i nic nie znalazł.
Zamierzam iść z tym na jakieś prześwietlenie ale nie wiem czy w takich
okolicach można robić prześwietlenie.

4. Data: 2010-12-28 17:22:22

Od: p?rform?rka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Gru, 17:08, "j...@w...pl" <j...@w...pl> wrote:
> [...]
> Gdzie się z tym zgłosić?

>Zamierzam iść z tym na jakieś prześwietlenie ale nie wiem czy w takich

Prześwietlanie odbytu powiadasz...no no, aż muszę to
sobie wyobrazić.
Zdecyduj sie chłopie nieszczęsny... czy to COŚ pojawia się w okolicy
odbytu, czy w pośladku
bo to jest jednak spora różnica.
--
p?rform?rka

5. Data: 2010-12-28 17:42:57

Od: "R. P." <r...@w...to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@w...pl wrote:

> Miałem skierowanie do proktologa. Byłem i nic nie znalazł.
> Zamierzam iść z tym na jakieś prześwietlenie ale nie wiem czy w takich
> okolicach można robić prześwietlenie.

Dermatolog więc. A performerki nie sluchaj, bo to znany troll (podobnie
jak animka i Ikselka).

6. Data: 2010-12-28 19:22:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Dec 2010 18:42:57 +0100, R. P. napisał(a):

> Dermatolog więc. A performerki nie sluchaj, bo to znany troll (podobnie
> jak animka i Ikselka).

Ty trollu.

7. Data: 2010-12-28 19:26:21

Od: "R. P." <r...@w...to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Ty trollu.

odwal sie. sama jestes trollem.

8. Data: 2010-12-28 19:50:44

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znowu się po świętah pszejadłeś?

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

9. Data: 2010-12-28 23:18:03

Od: "Plumke" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>dotyka to ma się wrażenie że to jakiś guzek. Po kilku dniach znika.
>Troszkę mnie to niepokoi i zarazem denerwuje. Co to może być?

hemoroid

>Gdzie się z tym zgłosić?

do proktologa

plumke

[cross-post] [FUT: pl.pregierz] amigdalina (witamina B17)
dentysta - dziwny problem
Zapalenie oskrzeli i zarażanie
Arytmia
Zarazenie poprzez "nos"