Dziwne grudki w glebi gardla

1. Data: 2004-05-29 15:56:56

Temat: Dziwne grudki w glebi gardla
Od: "Sneaker" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

bardzo czesto kiedy sobie odchrzakuje z glebi gardla wydostaja mi sie do jamy
ustnej male kremowego koloru grudki, o roznej twardosci. Grudki te, mowiac
oglednie, fatalnie pachna przez co czesto mam brzydki oddech.

Moje pytania:
- czy ktos moze mi powiedziec co to jest? Podejrzewam, ze moga to byc
zawieruszone czastki jedzenia, ale z drugiej strony fatalny zapach i kolor
nasuwa mi skojarzenia z jakimis rozwijajacymi sie bakteriami (przypomina to
kolorem hodowle bakterii jakie prowadzilem swego czasu na zajeciach z
mikrobiologii)
- jak sie tego pozbyc (najlepiej bez wizyty u lekarza bo temat jest nieco
wstydliwy)? Czy moja przypadlosc jest ogolnie znana i sa na nia dostepne
jakies srodki w aptekach?
- jesli juz isc, to do jakiego lekarza? Ogolny, stomatolog, laryngolog?

Dziekuje z gory za wszelkie odpowiedzi.

--
pozdrawiam, Sneaker

2. Data: 2004-05-29 18:13:54

Temat: Re: Dziwne grudki w glebi gardla
Od: "Aede" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sneaker" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jakies srodki w aptekach?
> - jesli juz isc, to do jakiego lekarza? Ogolny, stomatolog, laryngolog?

To chyba wydzielina ropna z migdałków. Nie masz problemów z zatokami?

3. Data: 2004-05-29 18:45:56

Od: "Sneaker" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aede <a...@w...pl> napisał(a):
> To chyba wydzielina ropna z migdałków. Nie masz problemów z zatokami?

W zime czasem mi siadaja. Teraz wszystko jest ok.

4. Data: 2004-05-30 07:32:17

Od: "Młody" <i...@p...onet.polska> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sneaker" napisał :
> ustnej male kremowego koloru grudki, o roznej twardosci. Grudki te, mowiac
> oglednie, fatalnie pachna przez co czesto mam brzydki oddech.

idź do laryngologa, nie koniecznie musi to być ropa z migdałków.
Miałem przez pewien czas podobną przypadłość i laryngolog jak dobrze
pamiętam kazał mi wtedy płukać gardło nadmanganianem potasu.
(niech ktoś inny to potwierdzi)
Masz przerośnięte migdałki ?
Ktoś kiedyś tu wspominał, że to są zgniłe resztki jedzenia,
ale nie można lekceważyć tego bo jesli to ropa to możesz nabawić sie
poważnych powikłań.
Idź do lekarza , temat wcale nie jest wstydliwy, powiedz po prostu o tych
grudkach i tyle.

--
Pozdrawiam Młody

5. Data: 2004-06-03 20:11:19

Od: "edek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ustnej male kremowego koloru grudki, o roznej twardosci. Grudki te, mowiac
> oglednie, fatalnie pachna przez co czesto mam brzydki oddech.

Witaj!
Mam to samo i tez nie wiem jak sobie z tym poradzic. Czy juz byles u
jakiegos lekarza? Ja podejrzewam, ze to jakas grzybica.
Pozdro
edek

stalo się (alkohol+antybiotyk)
pokrzywa