Dziwne kryterium wykluczające dawce krwi...

1. Data: 2007-07-09 11:28:32

Temat: Dziwne kryterium wykluczające dawce krwi...
Od: "Prilo" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Na stronie Gazety Wyborczej podana jest lista warunków wykluczających
daną osobę z możliwości zostania dawcą krwi. I jest na przykład coś takiego:
- Przebywanie w okresie od 01.01.1980 r. do 31.12.1996 r. łącznie przez
sześć miesięcy lub dłużej w Wielkiej Brytanii, Francji, Irlandii.

I moje pytanie: Skąd takie zastrzeżenie?

Krzysiek

2. Data: 2007-07-09 11:38:35

Temat: Re: Dziwne kryterium wykluczające dawce krwi...
Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I moje pytanie: Skąd takie zastrzeżenie?
C-J

--
Krzysiek, EBP
Niech narody pamiętają, że ludźmi tylko są

3. Data: 2007-07-09 17:52:14

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:4wqrs0b6wdn7$.hwcfp2abxsyo.dlg@40tude.net...
> C-J

pani w szkole prosiła: "mowimy pełnymi zdaniami" ;-)
poprosze za nią, bo nie rozumiem skrótu

h.

4. Data: 2007-07-09 18:06:54

Od: Radosław Rossa <r...@N...SPAM.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> pani w szkole prosiła: "mowimy pełnymi zdaniami" ;-)
> poprosze za nią, bo nie rozumiem skrótu

Choroba Creutzfelda-Jacoba

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 000755-0, 2007-07-09
Przetestowano na: 2007-07-09 20:07:02

5. Data: 2007-07-09 18:08:11

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radosław Rossa" <r...@N...SPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Choroba Creutzfelda-Jacoba
aaa, dzieki.

h.

6. Data: 2007-07-09 21:26:03

Od: "Prilo" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radosław Rossa" <r...@N...SPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Choroba Creutzfelda-Jacoba

Dziwna sprawa, to jak ktoś był nie 6 miesięcy, ale tydzień to się zarazić
nie mógł? A skąd biorą we Francji czy Wielkiej Brytanii krew do transfuzji,
importują? ;)
Krzysiek

okulista dla dziecka
Rak trzustki
skurcze, dretwnienie palcow, rak??? czym to sie objawia?
Strzelanie/chrupanie z karku
bóle okolice żołądka, wątroby