Dziwne nazwy

1. Data: 2002-02-25 14:42:14

Temat: Re: Dziwne nazwy
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik GeeKooska <g...@b...pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisała:
> orzech wloski

Aby bylo zabawniej, orzechy wloskie po rosyjsku to:
greckije orechi.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-02-25 19:55:19

Od: "arielka" <a...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Aleksander Kłosiewicz" <s...@w...pl> wrote in message

> Ach ten śledź, najlepsza - bo jedyna zagrycha z restauracji w
> czasach komuny
> jaka była wszędzie dostępna. A konia z rzędem temu co powie
> czemu jest po
> japońsku? Widziałem kiedyś w knajpie "Czytelnika" na Wiejskiej
> jak tłumaczył
> ktoś japończykowi nazwę tej potrawy, mówię wam fajnie było
> ;-))
> pozdr.Alex

musze chyba tez przetłumaczyc mojej znajomej Japonce ta potrawe pewnie zrobi
duze occccccczzzzzzzy
ale bedzie ubaw ;)
pozdro arielka

1. Data: 2002-02-25 21:54:33

Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Aleksander Kłosiewicz" <s...@w...pl> wrote in message

Co gorsza byla to przymusowa zagrycha, jak sie piwo zamawialo. Albo jajko z
kapka majonezu....:-)))
Kaska

1. Data: 2002-02-26 08:59:01

Od: "Jader" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:j5vh7u0jgcv82n7q1mln3lnjhl19k1d9rg@4ax.com...

> nic bardziej irytujacego dla Anglika niz 5 o'clock tea...ta piata
> po poludniu to moze na kontynencie, bo w Anglii - 4 o'clock

No ale przeciez macie strefe czasowa o godzine tylu, wiec wychodzi
prawidlowo :)

Jader

1. Data: 2002-02-26 10:14:07

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>No ale przeciez macie strefe czasowa o godzine tylu, wiec wychodzi
>prawidlowo :)
>
> Jader

DLA KOGO????? i niech mi nikt tu o flegmie angielskiej ie
chcrzani!!!!!!!!

A juz najbardziej irytuja Anglikow Francuzi..no tak historycznie
wlasciwie....

Le 5 o'clock...omatko....

zasad herbatki o 4 przestrzegano nawet za wojen

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-02-26 10:32:36

Od: "Jader" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:asnm7u0b616nrh3nv3rqgtu4gi25s696jm@4ax.com...

> A juz najbardziej irytuja Anglikow Francuzi..no tak historycznie
> wlasciwie....
>
> Le 5 o'clock...omatko....
>
> zasad herbatki o 4 przestrzegano nawet za wojen

No ale jak we Francji jest 5 to w Angli 4. Chyba... A swoja droga to ciekawe
skad sie akurat te godziny wziely.

Jader

1. Data: 2002-02-26 10:37:51

Od: i...@r...com.pl (Agnieszka Nowak) szukaj wiadomości tego autora

From: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>

> A juz najbardziej irytuja Anglikow Francuzi..no tak historycznie
> wlasciwie....

To znaczy, ze na spotkaniu mam sie pojawic BEZ Francuzika? ;-))

Macabra

1. Data: 2002-02-26 11:34:54

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>To znaczy, ze na spotkaniu mam sie pojawic BEZ Francuzika? ;-))
>
>Macabra

No wiesz? Odbierac przyjemnosci cudzoziemcom? Cudzoziemca
wlasciwegonie bedzie, bo sie pochrzanilo i bedzie na same swieta
ino. Dziecko - rasy mieszanej moze tylko oliwy do ognia dolewac,
w dowolnym jezyku ;)

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-02-26 12:07:27

Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No ale jak we Francji jest 5 to w Angli 4. Chyba... A swoja
droga to ciekawe
> skad sie akurat te godziny wziely.
>
> Jader

To na pewno z książek, czytałem gdzieś, jak ludzie się na "fajfy"
umawiali.
pozdr.Alex

1. Data: 2002-02-26 12:32:58

Od: i...@r...com.pl (Agnieszka Nowak) szukaj wiadomości tego autora

From: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>

> [...]
> wlasciwegonie bedzie, bo sie pochrzanilo i bedzie na same swieta
> ino. Dziecko - rasy mieszanej moze tylko oliwy do ognia dolewac,

Dobra, Francuzik tez moze w dowolnym (wyobrazcie sobie, nie do uwierzenia,
ale po angielsku tez gada, i to dobrze !!! )

Macabra

Czy planujecie jadlospisy?
gdzie kupie male foremki do upeiczenia np. kremu brule?
tricki obnizajace kalorycznosc potraw
Biala cebula-pytanie.
Sprzedam MIKROFALOWKI LG