tricki obnizajace kalorycznosc potraw

1. Data: 2002-02-24 11:00:04

Temat: tricki obnizajace kalorycznosc potraw
Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

czytalam gdzies, ze mozna polowe tluszczu z przpisu na ciasto zastapic
zmiksowanymi bananami.ciasto bedzie mialo mniej kalorii i bedzie przy tym
smaczne.

inni trick to chydy twarog z dodatkiem wody mineralnej GAZOWANEJ powoduje,
ze smakuje jak tlusty twarog.

czy znacie inne triki? wiosna idzie, apetyt nie slabnie:)

1. Data: 2002-02-24 14:27:15

Temat: Re: tricki obnizajace kalorycznosc potraw
Od: <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy znacie inne triki? wiosna idzie, apetyt nie slabnie:)

Można też do wody dodać Eileśtam i wyjdzie "prawdziwy" napój pomarańczowy, albo
wsypać do gorącej wody insze Eileśtam aby otrzymać kawę. Prawda jest taka, że
właśnie te kalorie smakują najlepiej.

*p*

1. Data: 2002-02-24 19:53:20

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rena <r...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a5agpk$1o57$...@p...acn.pl...

> inni trick to chydy twarog z dodatkiem wody mineralnej GAZOWANEJ powoduje,
> ze smakuje jak tlusty twarog.

To brzmi tak nieprawdopodobnie, ze az musze sprobowac.

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2002-02-24 22:46:22

Od: Pawel Hadam <P...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To brzmi tak nieprawdopodobnie, ze az musze sprobowac.
> Agata Solon, naturalna

To ja proponuje caly ser zastapic woda mineralna. Smakowac jak tlusty
twarog nie bedzie, ale ilu kalorii nie bedzie mialo. Hohoho... az
schodnac mozna od takie specjalu.

:))))

Hadzio

1. Data: 2002-02-25 18:45:55

Od: <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeszcze nikt nie napisal, to ja moze powiem: jogutr zamiast smietanki.
> Zwlaszcza do mizerii ogorkowej, do salaty zielonej itp.     Mapet

Już się porzygałem!!! Śmietana to kur... jest śmietana i nie wolno robić
żadnych durnych eksperymentów!

*p*

1. Data: 2002-02-25 22:32:19

Od: "Mapet" <m...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-02-26 06:00:09

Temat: Re: tricki obnizajace kalorycznosc potraw - OT
Od: "Deuter" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Już się porzygałem!!! Śmietana to kur... jest śmietana i nie wolno robić
> żadnych durnych eksperymentów!

Coz za bogate slownictwo. A jak Ci powagi dodalo.
Deuter
d...@p...onet.pl
GG: 366894

1. Data: 2002-02-26 08:57:04

Od: "Jader" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mapet" <m...@t...com.pl> napisał w wiadomości
> Jeszcze nikt nie napisal, to ja moze powiem: jogutr zamiast smietanki.
> Zwlaszcza do mizerii ogorkowej, do salaty zielonej itp. Mapet

Tylko, ze smietanka zupelnie inaczej smakuje :( Rownie dobrze moznaby troche
rozwodnionej jedyki dodac (tez biale).

Jader

1. Data: 2002-02-26 11:30:47

Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Deuter" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Coz za bogate slownictwo. A jak Ci powagi dodalo.
> Pozdrawiam
> --
> Deuter
> d...@p...onet.pl
> GG: 366894
>
> Ja myślę, że to dzieciak co się sadzi poza domem bo w domu mają
go za nic.
pozdr.Alex

1. Data: 2002-02-26 13:34:21

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 26 Feb 2002 12:43:30 -0800, "Mapet"
<m...@t...com.pl> wrote:

>Wiadomo, ze najlepiej smakuja i pachna rzeczy zawierajace duzo tluszczu lub
>cukru (cala przyroda tak funkcjonuje). Wiec po co w ogole obnizac
>kalorycznosc? Pzeciez wiadomo,ze to bedzie smakowalo inaczej. Mapet

Inaczej niekoniecznie znaczy gorzej...

Krysia
K.T. - starannie opakowana

Biala cebula-pytanie.
Sprzedam MIKROFALOWKI LG
Seler naciowy
zapytam dla pewnosci: lodowke umyc roztworem octu ?
china