gdzie kupie male foremki do upeiczenia np. kremu brule?

1. Data: 2002-02-24 11:29:29

Temat: gdzie kupie male foremki do upeiczenia np. kremu brule?
Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

nigdzie nie moge znalezc takich malych foremek do upieczenia kremu brule.
moze ktos ma pomysl albo gdzies widzial w wwie?...

1. Data: 2002-02-24 12:57:29

Od: i...@r...com.pl (Macabra) szukaj wiadomości tego autora

From: "Rena" <r...@p...pl>

> nigdzie nie moge znalezc takich malych foremek do upieczenia kremu brule.
> moze ktos ma pomysl albo gdzies widzial w wwie?...

Wydaje mi sie, ze widzialam takie kamionkowe niewielkie foremko polskiej
produkcji w jakims supermarkecie. W kolorze glinianym bylo, z napisem, ze
nadaje sie do piekarnika.

Macabra

1. Data: 2002-02-24 19:38:09

Od: "Joe" <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

A masz na to przepis?
Bo ja kiedys sobie przywiozlam z Holandii taki gotowy krem kupiony w sklepie
do upieczenia w domu i zostaly mi tylko foremki....

Joanna

1. Data: 2002-02-27 17:24:44

Od: "Monika Bacińska-Wojewódka" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> nigdzie nie moge znalezc takich malych foremek do upieczenia kremu
brule.
> moze ktos ma pomysl albo gdzies widzial w wwie?...

DUKA. Sa po ok. 10 zl (biale, inne kolory drozsze)

:-) Monika

1. Data: 2002-02-27 19:16:25

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> DUKA. Sa po ok. 10 zl (biale, inne kolory drozsze)

bardzo ci dziekuje. duka mi bardzo po drodze! buziaczki

rena

tricki obnizajace kalorycznosc potraw
Biala cebula-pytanie.
Sprzedam MIKROFALOWKI LG
Seler naciowy
zapytam dla pewnosci: lodowke umyc roztworem octu ?