Dziwny ból

1. Data: 2007-04-23 20:58:28

Temat: Dziwny ból
Od: n...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanownych Grupowiczów.

2 miesiace temu idac ulica poczulam przerazliwy bol w okolicy
kretarza, promieniujacy od posladka...klucie,jakby ktos mi wbijal
gwozdz w kosc. Bol ten wystepuje tylko w momencie,kiedy staje na
nodze,kiedy ja obciazam. Dodam ze choruje od urodzenia-dysplazja i
choroba zwyrodnieniowa stawu biodrowego. Ortopeda stwierdzil,ze juz
chodzic nie bede,ze trzeba zalozyc endoproteze.Tyle ze termin za 18
miesiecy. Pogodzilam sie z tym,tym bardziej ze wiedzialam iz predzej
czy pozniej ten zabieg mnie czeka.Nurtuje mnie jednak co innego...skad
ten bol?? Dziwne jest to,ze normalnie nie odczuwam bolu podczas
ruchow, cwiczen, to klucie pojawia sie dopiero wtedy gdy staje na
nodze.
Inny lekarz stwierdzil,ze to nie biodro ( tym bardziej ze na RTG nie
wyszly zadne zmiany ), ze problem jest w odcinku ledziwiowym
kregolsupa, ucisk na nerwy przy obciazeniu. Trzeci lekarz
stwierdzil,ze przyczyna mojego bolu sa przykurczone sciegna,
konkretnie miesien gruszkowaty, ktory przy tym konkretnym ruchu
( obciazeniu przy chodzeniu ) podraznia kaletke kretarza i stad to
klucie - zalecil masarze.Minely 2 miesiace i nie ma zadnej
poprawy,chodze o kuli. Moze ktos z Was spotkal sie z podobnym
przypadkiem i moze poradzic jak zwalczyc ten bol i wrocic do normalnej
sprawnosci ruchowej. Ja tak naprawde nie wiem co mi jest,dlaczego boli
i co to boli...

Pozdrawiam
Aneta

2. Data: 2007-04-24 05:23:30

Temat: Re: Dziwny ból
Od: a...@o...pl (Studio1) szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Ja tez mysle ze to od kregoslupa i trzeba o biodro powalczyc. RTG nic ci nie
da, zrob tomografie lub najlepiej rezonans magnetyczny - on pokaze tkanki
miekkie i dobry neurolog wykryje ew. ucisk na nerw.

pozdr.
Arek

3. Data: 2007-04-24 07:14:19

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkowniczka <n...@g...com> napisała w wiadomości
ps.com...
...klucie,jakby ktos mi wbijal
gwozdz w kosc. Bol ten wystepuje tylko w momencie,kiedy staje na
nodze,kiedy ja obciazam.
Jedyne rozsądne postepowanie to dalsze diagnozowanie z udzialem lekarzy.

Na grupie psi życzliwe rady mogą być tylko typu: "moja babcia (znajoma,
kuzynka itp.) też tak miała...".
Tyle, że zapewne będą to dywagacje całkiem bezwartościowe.
Może jakąś pomocą mogłoby być opisanie pełnych objawów lekarzowi
specjaliście udzielającemu porad za pośrednictwem Internetu?
Jeśli istnieje taki portal, to porada może być jedynie domniemaniem, bo nikt
przy zdrowych zmysłach nie weźmie odpowiedzialności za zdalne diagnozowanie.

Zdrówko!
--
Zbig A Gintowt

4. Data: 2007-04-24 08:10:35

Od: netka <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Jedyne rozsądne postepowanie to dalsze diagnozowanie z udzialem lekarzy.
>
> Na grupie psi życzliwe rady mogą być tylko typu: "moja babcia (znajoma,
> kuzynka itp.) też tak miała...".

Wlasnie chcialabym uslyszec tych relacji, typu: moja
babcia,ciocia .....
Caly czas jestem pod kontrola specjalistow, ale jak to z lekarzami,
oni sami gdybaja i czasem pacjent musi ich naprowadzic na dalsze tory
diagnozowania,np. a moze by tak to......Dlatego licze na opinie i
doswiadczenie innych pacjentow z podobnymi przypadkami :-))

5. Data: 2007-04-25 17:11:16

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "netka" <n...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> [...]

diagnozowania,np. a moze by tak to......Dlatego licze na opinie i
doswiadczenie innych pacjentow z podobnymi przypadkami :-))
Co do naprowadzania, to proponowałbym by zapytać lekarza specjalistę czy nie
byloby celowe wykonanie scyntygrafii stawu biodrowego.
Takie badanie często wskazuje możliwe przyczyny które nie są możliwe do
wykrycia badaniami rentgenowskimi, czasem nawet obraz CT nie pokaże zmian
ktore można wykryć badaniem scyntygraficznym. Jest to tylko sugestia i
niekoniecznie musi być trafna...ale spróbować można.
--
Zdrówko!

Zbig A Gintowt

praca za granicą ?