Dziwny fetysz mojego chłopaka

następny post »
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sun, 7 Oct 2012 05:18:47 -0700 (PDT)
Subject: Dziwny fetysz mojego chłopaka
From: Ola <p...@o...pl>

Cześć, mam na imię Ola, mam 18 lat i mam ogromny problem bo mój chłopak bardzo dziwny
fetysz. Robi wszystko bym chodziła w kaloszach, w domu i na dworze, niezależnie od
pogody. Nie było inaczej nawet w największe upały, zabierał mnie na całodniowe
spacery po plaży ubierając mnie w wysokie, capiące gumiaki ;/ Ludzie patrzyli się na
mnie jak na debilkę, a moje stopy zamknięte po kolana w kaloszach dosłownie
rozpływały się w pocie. Nieraz gdy w zatłoczonym autobusie zgięłam kostkę lub ktoś
nadepnął mi na nogę wydobywał się taki fetor, że ze wstydem patrzyłam na ludzi,
którzy to poczuli i domyślali się że to odemnie. Ten okropny smród podnieca go do
tego stopnia, że nieraz po powrocie do domu pozwala mi zdjąć tylko jednego kalosza by
go wąchać i lizać mi stopę, a w drugim każe mi spać do rana! Często kończy się na
tym, że rano zakłada mi spowrotem tego pierwszego kalosza i cały kolejny dzień muszę
w nich spędzić, nie zdejmując nawet na moment! Teraz już temperatury są nieco niższe
to łatwiej mi wytrzymać kiszenie stópek, ale jeszcze miesiąc temu, gdy upały
przekraczały 30'c to był prawdziwy koszmar! Ale to nie koniec jego fantazji... Ze dwa
tygodnie temu kupił mi taki czerwony kombinezon z lacki opinający całe ciało i teraz
każe mi nosić także i to na codzień pod ubraniem! Cholernie w tym duszno i ciasno, a
po niecałym tygodniu noszenia śmierdzę już cała jak skunks. Jest to coraz bardziej
męczące, chciałabym w końcu trochę odpocząć, ale nie chcę mu się sprzeciwiać bo
bardzo go kocham i wiem, że sprawia mu to ogromną przyjemność, ale może da się go z
tego jakoś wyleczyć? Ostatnio niby trochę w żartach ale wspomniał kilka razy, że
planuje mi uszyć foliowy kombinezon, ubrać w niego, okleić taśmą i przywiązać do
łóżka na kilka dni! Trochę mnie to przeraziło bo już mam kilka drobnych odparzeń na
stopach i okropnie cała cuchnę przez ciągłe noszenie tego kombinezonu, mimo że ze dwa
razy dziennie rozpina mnie i wylizuje me obślizgłe ciało. Zastanawiam się jak może go
to podniecać?? Dla mnie to jest obleśne, że nie mogę znieść własnego smrodu i aż
zbiera mnie na wymioty, a on jest jak w transie i nie może się powstrzymać póki nie
osiągnie orgazmu! ;/ Wtedy zapina mnie spowrotem i zamyka kłódeczki na zamkach bym
nie mogła się sama rozpiąć :( Zastanawiam czy na serio zaklei całą mnie tej w folii,
a jeśli tak to jak moja skóra wytrzyma całkowitą izolację przez dłuższy czas? Czy
mogą wystąpić jakieś poważniejsze problemy? Czasami trochę skóra swędzi, mam objawy
jak bym miała grzybicę na całym ciele i nie mogę zmyć z siebie tego smrodu, obrzydza
mnie to, ale to chyba jeszcze nic strasznego... Czy jeśli w dalszym ciągu będę
ulegała fetyszom mojego chłopaka mam się czegoś więcej obawiać? Ola.