Dziwny problem z oddawaniem moczu.

1. Data: 2005-10-11 15:49:16

Temat: Dziwny problem z oddawaniem moczu.
Od: asdewq3 <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie!

Na początku przedstawiem siebie, bo to dosyć istotne. Otóż moja płeć to
meżczyzna, a wiek 23 lata.

Mam taki dosyć, dziwny krępujący przypadek z oddawaniem moczu. Otóż nie
mogę oddać moczu na stojąco. Stoję i stoję i nic. No może po jakimś
czasie udaje mi się. Jeśli tylko usiądę, to potrafię zrobić to od razu i
bez żadnych problemów.

Chciałbym zapytać się, dlaczego tak się dzieje? Czy ma to podłoże
psychologiczne?

Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.

2. Data: 2005-10-11 17:46:07

Temat: Re: Dziwny problem z oddawaniem moczu.
Od: "dino" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do urologa!!!

3. Data: 2005-10-11 20:47:37

Od: "taugusty" <t...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"asdewq3" napisał:

> [...]
>
> Chciałbym zapytać się, dlaczego tak się dzieje? Czy ma to podłoże
> psychologiczne?
>
> Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.

Najprawdopodobniej podloze jest, tak jak piszesz, psychiczne. Jezeli do tego
nie mozesz sie wysikac przy pisuarze w obecnosci innych facetow to Twoj
pecherz jest klasycznym przykladem tzw. "zespolu niesmialego pecherza". Tez
tak mialem, ale z wiekiem przeszlo.
pozdrawiam
taugusty

Ptasia grypa a jajka (kogel-mogel)
UFOle...
prosze o rade (kregoslup)
Proszę o poradę nt. tej bakterii...
Dieta Kopenhaska, czy bezpieczna? zdrowa? skutkuje?