EL Future Perfect Lotion - mial ktos?

1. Data: 2006-05-23 10:26:48

Temat: EL Future Perfect Lotion - mial ktos?
Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak w temacie.

bardzo przyjemna lekka emulsja na dzien, sadzac po
probce swietnie wygladza i nie natluszcza skory. ale
probka byla mala... wiec jak ktos uzywa dlugofalowo,
niech sie pochwali :)

-- kasica

2. Data: 2006-05-23 11:02:48

Temat: Re: EL Future Perfect Lotion - mial ktos?
Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> probce swietnie wygladza i nie natluszcza skory. ale
> probka byla mala... wiec jak ktos uzywa dlugofalowo,

Używałam razem z Hydra Complete na noc i niestety z jakiegoś
niewytłumaczalnego powodu ów zestaw spowodował u mnie wyraźne wysuszenie
skóry. Choć miał przecież robić coś zupełnie innego.
Miałam po 3 próbki 5 ml, czyli w sumie po 15 ml każdego, starczyło na
jakieś 3 tygodnie smarowania się. Nie podrażnił mnie w sposób widoczny, nie
powodował zapychania porów, ale nie zmatowił, wygładzania nie zauważyłam,
wysuszył i nie widziałam zeby ogólnie jakoś działał wyraźnie.
Raczej krem jak krem co wprawdzie nie zaszkodził za bardzo ale i nie pomógł
na nic.

Ale z drugiej strony ja juz mam tak przerąbane, ze szkodzi mi wszystko co
nie superkuperantyalergiczne/bezzapachowe itd, itp., więc to przesuszenie
mogło być np objawem lekkiego podraznienia.

Wystarczy ze popatrzę na półkę z kremami w sklepie a juz moja skóra dostaje
wścieku.
Zostałam na łasce LRP, wybiórczo Avene, Biodermy , SVR i kremów dla
atopowych niemowlaków. Reszty nawet boję się już próbować. :(

--
Edyta Czyż
// varium et mutabile semper femina // Wergiliusz

3. Data: 2006-05-23 11:40:09

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sowa" napisała
> Zostałam na łasce LRP, wybiórczo Avene, Biodermy , SVR i kremów dla
> atopowych niemowlaków. Reszty nawet boję się już próbować. :(

Jeszcze A-Dermę mogę Ci polecić, jeśli nie próbowałaś.

Małgosia

4. Data: 2006-05-23 12:06:30

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kolorowa" <v...@a...pl> napisał w wiadomości

> Jeszcze A-Dermę mogę Ci polecić, jeśli nie próbowałaś.

Hm, w sumie to chyba właśnie o A -dermę ni chodziło, jeszcze nie
próbowałam, ale mam wypatrzoną, tylko jakoś na razie trochę niczego nie
potrzebuję i trochę się boję zmian jakichkolwiek bo to co mam działa i nie
szkodzi co rzadko mi się ostatnio zdarza.
W jednej z aptek wypatrzyłam cała serie NUX i tez się boję. :/
Z ostatnich nowości Redermik LRP dość mi pasuje - działa przede wszystkim. I
na Avenowski odpowiednik Cicaplastu się czaję, bo ponoć ma bardzo
przyspieszać wymianę naskórka i w dodatku działać bakteriobójczo. Ciekawa
kombinacja.

--
Edyta Czyż

5. Data: 2006-05-23 12:10:39

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa napisał(a):

> Z ostatnich nowości Redermik LRP dość mi pasuje - działa przede
> wszystkim.

mozesz cos wiecej o owym redermiku?

-- kasica

6. Data: 2006-05-23 12:46:04

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mozesz cos wiecej o owym redermiku?

Ujędrnia, po posmarowaniu się jakby lekko napina, wygładza delikatnie, moze
nie nawilża spektakularnie ale mnie wystarcza - nawilznie w jakiś dyskretny
ale stały sposób utrzymuje się na poziome zadowalającym.
Ma już w składzie 5% C, to pewnie temu.
Nie zapycha porów, nie świece się ponim spektakularnie, choć i nie matuje.
Ma jak zwykle w LRP paskudną tubkę metalową i zapach yyy...
"antyalergiczny" :P, czyli nijaki ale tez nie paskudny specjalnie.
Chyba jest dośc agresywny bo po posmarowaniu lekko mrowi mnie skóra ale
podraznień żadnych nie widać czyli to nie uczulenie.
(Nie mam juz ulotki, ale na 100% jest o nim w necie) W aptece jak poprosiłam
o próbki dostałam ich z dziesięc na raz - czyli są i można dostac jak się
poprosi.

Fajny, chyba na jakiś czas przy nim zostanę bo po zużyciu pół tubki 40ml
jestem dośc zadowolona.(Trza tylko wziąc pod uwagę że ja na dokładkę
pacykuję się kremem dla atopowych niemowlaków o dośc dziwnym IMO składzie
(kwas hilurianowy, mocznik, masło schea, olej macadamia) więci jego w tym
jakaś zasługa - mam wrażenie że ten z kolei bardzo koi, leczy podraznienia,
zmiękcza naskórek, spłyca i oczyszcza (!?) pory, i natłuszcza/nawilża w
sposób bardzo stonowany nie powodujący masła na twarzy - pani w aptece mi
kazał się tym smarowac to się smaruję bo mi pomogło w cięzkiej chwili :P

--
Edyta Czyż

7. Data: 2006-05-23 12:59:56

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-05-23 14:46:04 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Sowa* skreślił te oto słowa:

> [...]
> kazał się tym smarowac to się smaruję bo mi pomogło w cięzkiej chwili :P

Nazwe, nazwe plis - bo mnie ostatnia wykancza woda warszawska. Paskudnie
wrecz... pierwszy raz w zyciu mam powaznie przesuszoną skórę, a zawsze
miałam tłustawą. I jednak wolałam poprzedni stan skóry...

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

Nie obrażaj krokodyla, zanim nie znajdziesz się na drugim
brzegu rzeki /przysłowie afrykańskie/

8. Data: 2006-05-23 15:37:59

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości

> Nazwe, nazwe plis - bo mnie ostatnia wykancza woda warszawska. Paskudnie
> wrecz... pierwszy raz w zyciu mam powaznie przesuszoną skórę, a zawsze
> miałam tłustawą. I jednak wolałam poprzedni stan skóry...

Nazywa się to Emolium krem, kosztuje całe 24 zł za 75 ml. :)))
http://www.emolium.pl/
Mam Emolium Krem, bo ten mocniejszy (krem Specjalny) wydawał się już za
tłusty i ciężki. W aptekach dają duze próbki tego, mające chyba po 15ml.

Płyn do mycia miałam tylko w próbce, ale tez wydał mi się bardzo łagodzący i
_nie_wysuszał_ skóry nawet przy myciu sie kranówką-chlorówką.
Moje alergiczne dziecię zeznało, że mniej po nim swędziały ją podrażnienia
alergiczne, a tak na moje oko nawet działał na nie gojąco.

--
Edyta Czyż

9. Data: 2006-05-23 15:42:10

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-05-23 17:37:59 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
> [...]

> Mam Emolium Krem, bo ten mocniejszy (krem Specjalny) wydawał się już za
> tłusty i ciężki. W aptekach dają duze próbki tego, mające chyba po 15ml.

Dzieki, bede próbować. Bo już do sząłu doprowadza mnie, ze po 3 dniach w
stolicy przez nastepne 4 doprowadzam sie do porzadku, a potem w weekend od
nowa skóra szaleje ;)

> [...]
> Moje alergiczne dziecię zeznało, że mniej po nim swędziały ją podrażnienia
> alergiczne, a tak na moje oko nawet działał na nie gojąco.

Płyn do mycia to jest to... bo generalnie najbardziej cierpią moje ramiona
nie wiedziec czemu...
W ogole warszawska woda jest dziwna - do tego stopnia, że czuję wyraźnie
jej zapach. Do tej pory zapach wody wyczuwałam tylko na wakacjach w jakis
odległych krajach ;)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

Nie obrażaj krokodyla, zanim nie znajdziesz się na drugim
brzegu rzeki /przysłowie afrykańskie/

[chwalę] Dior First Action Yeux
[chwalę] masło do ciała
tragicznie wysuszona skora