tragicznie wysuszona skora

1. Data: 2006-05-21 18:50:02

Temat: tragicznie wysuszona skora
Od: "Statka" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Spedzilam ostatnio 2 tygodnie w Dublinie i pojawil mi sie powazny problem
(pewnie zwiazany z tamtejsza woda : / ) Po kilku prysznicach skora na calym
ciele zaczela mi zlazic niemalze platami :[ I co najlepsze... po kazdym
prysznicu jak zwykle stosowalam regularnie oliwke Johnsona : / W domu
sprawdza sie znakomicie, skora mieciutka, idealnie nawilzona, lekko
natluszczona. Tam tak jakbym jej nie uzywala wogole :[ O dziwo z buzia sobie
radzilam, ale cale cialo normalnie krzyczalo "sucho!" ;( No i teraz nie wiem
co robic, bo myslalam ze oliwka to naprawde nawilza sto razy lepiej od tych
wszystkich mazidel balsamowych... Ale moze jednak jakis balsam lepszy? A
spedze tam najblizsze 3 miesiace, a moze i duuuzo wiecej, dlatego radze sie
Was dziewczyny: poradzcie cos co naprawde ekstremalnie nawilza. Nie chce nic
wiecej---> wystarczy jak naprawde nawilzy cala skore (nooo.... zeby jakos
niemilosiernie nie smierdzial ;)

Pozdrawiam
Statka

2. Data: 2006-05-23 07:28:12

Temat: Re: tragicznie wysuszona skora
Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

oprócz np. balsamu do ciała użyj olejku pod prysznic, np. balneum, oilatum
czy nawet nivea

gdzie kupic sally hansen
golarki analogowe
Żel chłodzący do stóp/nóg
staniki Grochowska - pytanie ?
Puszyste włosy; jak się pozbyć puszystych włosów?