Eh ta krzywaczka ...

1. Data: 2004-05-11 05:48:05

Temat: Eh ta krzywaczka ...
Od: "Jacek Duma" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czołem grupa

Coś mi żre azalię kupioną u Szewczyków w Krzywaczce :-) A Marta Góra tak
ciągle zachwala ;-)

Coś żre korę. Azalia niby zimę przetrwała OK, kupiona była w tamtym roku,
ale jak by w pewnym etapie wiosny stanęła.
Postanowiłem ją wykopać i moim oczom ukazały się jakieś ni to "glizdy" ni to
wyzarta kora.

Zdjęcia są tu jeżeli by ktoś chciał to zobaczyć ...

http://adv.onet.pl/dumaj/zdjecia/azalia/111_1136.JPG
Zdjecie z bliska
http://adv.onet.pl/dumaj/zdjecia/azalia/111_1137.JPG
Troszku mniejsze

Funaben z emulsją powinien wystarczyć ?
Bardzo bym się ucieszył jak by ktoś odkrył przyczynę ...

Jacek D.

2. Data: 2004-05-11 07:22:10

Temat: Re: Eh ta krzywaczka ...
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek Duma napisał:
> Czołem grupa
>
> Coś mi żre azalię kupioną u Szewczyków w Krzywaczce :-) A Marta Góra tak
> ciągle zachwala ;-)

Hmm... mnie od nich padł tylko pigwowiec nabyty w zeszłym roku...

Chyba w każdej szkółce jest ryzyko wdarcia się jakiejś zarazy.

Pozdrawiam
Marta

3. Data: 2004-05-11 07:27:32

Od: "Jacek Duma" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmm... mnie od nich padł tylko pigwowiec nabyty w zeszłym roku...
>
> Chyba w każdej szkółce jest ryzyko wdarcia się jakiejś zarazy.

Nie no to było żartem ;-) Spokojnie. Od jednej Azalii nie będę sie od razu
wyrażał źle o roslinkach od nich. To była taka mała prowokacja. ;-)

Moze to byla i moja wina że ją za głęboko posadziłem (mysląc ze wtedy nie
przemrozi)

Dumaj

tomatillo
Ludziska ratujcie !!