Ekologizm, lgbtyzm, genderyzm, aborcjonizm, marksizm -jeden czort [JedraszewskiNaPrymasa!] ;)

21. Data: 2020-01-06 22:45:10

Temat: Re: Ekologizm, lgbtyzm, genderyzm, aborcjonizm, marksizm -jeden czort [JedraszewskiNaPrymasa!] ;)
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Narracje religianckie narobiły (i nadal robią) tyle zniszczeń, że już
wystarczy.
---
Przykro mi ze nie nauczono Cie sie przed tym bonic.
Narobily Ci tyle zniszczen ze POtrafisz teraz
nawet dziecKO wylac z kapiela.
I to jest tragiczne.
Jedyne lekarstwo uznawac za trucizne.
A tego akurat nie da sie POdac na sile.
Czasem ktos zdazy z dawka tuz przed totalnym zaglodzeniem sie.
Mam nadzieje ze i Tobie ktos zdazy.

22. Data: 2020-01-06 22:51:50

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> G. a nie adekwatne. Grete oraz odciecie mlodych POkolen od starszych promuja te
same lewackie sily ktore doprowadzily do najwiekszych zniszczen i dlugow zeszlego i
wczesniejszych wiekow. Narracja nie tyle anykonserwatywna co antychrzescijanska
obliczona jest na jeszcze wieksze zniszczenia w imie dystopii NWO.
> Jak wam zarcia zabraknie a karta kredytowa do zablokowanego konta okaze sie
niestrawna to bedzie za pozno. Zrobisz wtedy co ci kaza -chocby kazali wyrznac swoich
rodzicow...ze slowami "OK Boomer" na ustach...

Ja jestem X-em, czyli pośrodku. Mam wybór, stać z boomerami czy popędzić na
millennialsach. I wydaje mi się, że ta druga opcja jest bardziej sensowna i
sprawiedliwa. Boomerzy to sprawcy, a millennialsi są ofiarami, które od startu nie
mają cienia takiego propsa, na jakim zaczynali boomersi.
---
Tu nie ma POdzialu na ofiary i katow. Wszyscy [wszystkie POkolenia] jestesmy zatruci,
zakarzeni i jak te zombies kasamy sie wzajemnie jedni drugich az do sKOnsumowania. I
dlatego Ktos dal sie zjesc za nas. Niektorym to otwiera oczy i zdrowieja. I ich
skonsumowanie przez rozwrzeszczane hordy jest szczepionka dla nastepnych... :)

23. Data: 2020-01-07 11:16:45

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.01.2020 o 22:45, m...@g...com pisze:
> Narracje religianckie narobiły (i nadal robią) tyle zniszczeń, że już
> wystarczy.
> ---
> Przykro mi ze nie nauczono Cie sie przed tym bonic.

Przykro mi, że nie nauczono cię pronić się przed religiami.

> Narobily Ci tyle zniszczen ze POtrafisz teraz
> nawet dziecKO wylac z kapiela.

Pozbycie się religiantów to szansa dla ludzi. Coraz więcej ludzi otrząsa
się z tego religijnego amoku.

https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/193760
6,1,panika-koscielnych-hierarchow-mlodziez-zegna-sie
-z-katecheza.read

"Ten apel to kolejny przejaw panicznych reakcji hierarchów kościelnych
na masowy wymarsz młodych z katechezy."

"Według niezależnej amerykańskiej firmy badawczej Pew Research Center ze
108 przeanalizowanych krajów największy spadek religijności - z
pokolenia na pokolenie - nastąpił właśnie u nas. Religia jest ważna
zaledwie dla 16 proc. młodych Polaków i Polek."

"To już nawet nie jest walka o rząd dusz. Ta została przegrana. To walka
o etaty, statystyki, ideologiczny wpływ na polską szkołę."

> I to jest tragiczne.

Tak, to tragiczne, że jeszcze tak dużo ludzi daje się nabierać i
naciągać klechom. To jest tragiczne, że jeszcze tak dużo rodziców posyła
do nich swoje własne dzieci.

> Jedyne lekarstwo uznawac za trucizne.
> A tego akurat nie da sie POdac na sile.

Religię dają radę wciskać na siłę. Mają w tym wielowiekowe doświadczenie.

> Czasem ktos zdazy z dawka tuz przed totalnym zaglodzeniem sie.
> Mam nadzieje ze i Tobie ktos zdazy.

Mam nadzieję, że kiedyś powrócisz do zdrowia i przejrzysz na oczy.
Wychodzenie z sekty dla niektórych jest bardzo trudne (nie bez powodu
tkwią w sektach przez lata), ale nie niemożliwe. Więc masz szansę.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

24. Data: 2020-01-11 13:26:31

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Narracje lewackie narobiły (i nadal robią) tyle zniszczeń, że już wystarczy.

> Przykro mi ze nie nauczono Cie sie przed tym bronic.

Przykro mi, że nie nauczono cię bronić się przed lewactwem.

> Narobilo Ci tyle zniszczen ze POtrafisz teraz
> nawet dziecKO wylac z kapiela.

Pozbycie się lewakow to szansa dla ludzi. Coraz więcej ludzi otrząsa się z tego
lewackiego amoku.
Wlasnie robi to Anglia i Francja a zaczyna Australia!
Nawet w Rosji co chwila probuja...o krwawo tlumionych protestach w Iranie nie
wsPOminajac :)

https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/193760
6,1,panika-koscielnych-hierarchow-mlodziez-zegna-sie
-z-katecheza.read

Ta propaganda to kolejny przejaw tyPOwych akcji lewakow majacych sugerowac masowy
wymarsz młodych z katechezy.
To jest PO prostu proba dalszej walki o rząd dusz. Ale ta od samego POczatku jest
przez nich przegrana.
To rowniez byla zawsze walka o zlob, etaty, statystyki, ideologiczny wpływ na polską
szkołę i narod. :)

> I to jest tragiczne.

Tak, to tragiczne, że jeszcze tak dużo zagubionych ludzi daje się nabierać i
naciągać lewakom. To jest tragiczne, że jeszcze tak wielu rodziców posyła
do nich swoje własne dzieci na rozne obsceniczne demoralizatorskie szkolenia
lub nie protestuje przed ich nielegalnym wrecz prowadzeniem w szkolach podczas
lekcji czy zajec dodatkowych. ;)

> Jedyne lekarstwo uznawac za trucizne.
> A tego akurat nie da sie POdac na sile.

Lewizna probuje sie od zawsze wciskać na siłę. Bo nie ma innych metod.
Ma w tym conajmniej 150letnie -jesli nie dluzsze- doświadczenie. :)

Mam nadzieję, że juz wkrotce przejrzysz na oczy i powrócisz do zdrowia, rowniez
duchowego.
Wychodzenie z lewackiej sekty dla niektórych jest bardzo trudne (nie bez powodu
tkwią w lewactwie przez lata), ale nie niemożliwe. Więc masz szansę. ;)
Bede sie za Ciebie Cviet nadal modlil, juz widze odczuwasz tego efekty! :)

25. Data: 2020-01-11 17:06:08

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11/01/2020 o 12:26, m...@g...com pisze:
> [...]
> Bede sie za Ciebie Cviet nadal modlil, juz widze odczuwasz tego efekty! :)

dajesz rowno, choroba postepuje, i dobrze, zaplaciles na fundusz to cie
wylecza

--
gazebo

26. Data: 2020-01-11 23:34:39

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

dajesz rowno, choroba postepuje, i dobrze, zaplaciles na fundusz to cie
wylecza
---
I znow autoKOmplement? O jak milo... ;P
Ty to Gaz serio masz juz silne POczucie realizmu
wlasnej sytuacji wiec PO co ci to leczenie? ;))))

27. Data: 2020-01-12 07:03:12

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11/01/2020 o 22:34, m...@g...com pisze:
> [...]
> I znow autoKOmplement? O jak milo... ;P
> Ty to Gaz serio masz juz silne POczucie realizmu
> wlasnej sytuacji wiec PO co ci to leczenie? ;))))

palec mnie boli

--
gazebo

28. Data: 2020-01-12 23:02:28

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> I znow autoKOmplement? O jak milo... ;P
> Ty to Gaz serio masz juz silne POczucie realizmu
> wlasnej sytuacji wiec PO co ci to leczenie? ;))))

Moj wuj KOmandos w takiej sytuacji mawial:
"to uciac!" ;P

29. Data: 2020-01-13 11:08:43

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.01.2020 o 13:26, m...@g...com pisze:

> [...]
-z-katecheza.read

> Ta propaganda to kolejny przejaw tyPOwych akcji lewakow majacych sugerowac masowy

To nie jest sugestia. To są fakty. A że religianci nie lubią faktów i je
negują, to ich sprawa. Żyją w amoku i w świecie równoległym, ale im to
nie pomoże.

> To jest PO prostu proba dalszej walki o rząd dusz.

Którą na szczęście religianci przegrywają. W końcu.

> Ale ta od samego POczatku jest przez nich przegrana.
> To rowniez byla zawsze walka o zlob, etaty, statystyki, ideologiczny wpływ na
polską szkołę i narod. :)

I dlatego klechy tak panikują, bo wiedzą co tracą.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

30. Data: 2020-01-14 13:42:42

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
-z-katecheza.read

> Ta propaganda to kolejny przejaw tyPOwych akcji lewakow majacych sugerowac masowy

To nie jest sugestia. To ordynarna propaganda. A że lewacy nie lubią faktów i je
negują, to ich sprawa. Żyją w amoku i w świecie równoległym, ale im to
nie pomoże.

> To jest PO prostu proba dalszej walki o rząd dusz.

Którą na szczęście lewacy jak zwykle przegrywają. W końcu.

> Ale ta od samego POczatku jest przez nich przegrana.
> To rowniez byla zawsze walka o zlob, etaty, statystyki, ideologiczny wpływ na
polską szkołę i narod. :)

I dlatego lewaki tak panikują, bo wiedzą co tracą.

---
Ty nawet niezauwazyles ze dyskutujesz z parafraza wlasnego tekstu?
I zadnych wnioskow z faktu ze piszesz paszkwile idealnie pasujace
do wlasnego srodowiska? ;P Powrotu do zdrowia życzę Piotrze :)

,,Przepraszam cię skarbie. Mama" [OknoZycia]
Samoswiadomosc Kviatuszka ;)
Klotnia o szKOdliwosc POrnografii [feministek z genderowcami] z religiantami w tle ;)
AntyKOnstytucyjnosc Tokarczekistki? ;P
PO co cokolwiek PISac skoro i tak nie masz racji? ;P