Ekspres cisnieniowy Zelmera

1. Data: 2009-09-28 17:05:19

Temat: Ekspres cisnieniowy Zelmera
Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Hej

Jestem juz po lekturze kilku for dotyczacych ekspresow cisnieniowych.
Wybor w interesujacych mnie widelkach cenowych (do 550 zl) padl na
produkt Zelmera.
Pytanie tylko ktory:

Ceny bardzo podobne. Mozecie cos doradzic?

Pozdrawiam
Rafal

2. Data: 2009-09-28 21:30:07

Temat: Re: Ekspres cisnieniowy Zelmera
Od: acelnószz <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

I tak wszystko Chiny, co za róznica, pompka sie liczy.
JaC

-----

3. Data: 2009-09-29 06:57:27

Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Rafal M" napisal w wiadomosci:

> Jestem juz po lekturze kilku for dotyczacych ekspresow cisnieniowych.
> Wybor w interesujacych mnie widelkach cenowych (do 550 zl) padl na
> produkt Zelmera.
> Pytanie tylko ktory:

Zaden z powyzszych. Kup sobie dowolny Saeco, zaoszczedzisz sobie stresów.

P.

4. Data: 2009-09-29 07:44:53

Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pietrek wrote:

> Zaden z powyzszych. Kup sobie dowolny Saeco, zaoszczedzisz sobie
> stresów.

te najtańsze cisnieniowe Saeco to gówno i jakościowe i ergonomiczne

ja proponuję Rowentę
codziennie od 4 lat 3-4 kawy dziennie

pozdrawiam - Zbigniew Kruk

5. Data: 2009-09-29 20:58:54

Od: Forr <f...@i...pomin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal M pisze:
> [...]
>
> Jestem juz po lekturze kilku for dotyczacych ekspresow cisnieniowych.
> Wybor w interesujacych mnie widelkach cenowych (do 550 zl) padl na

Od paru miesięcy mam 013. Wybierałem podobnie jak Ty. Z tych 3:
12 nie ma możliwości zaprogramowania ilości zaparzanej kawy, a 18 ma
ściśle określony wybór ile tej kawy zaparzyć (30,40,50,60 ml).
13 pozwoliła mi ustawić tyle ile potrzebuje (start-stop-zapamiętaj).

Plus: bardzo duży pojemnik na wodę.
Minus: stosunkowo mała kratka odciekowa.
W stosunku do poprzednich AEG lepiej mocowane sitko w grupie (wcisk),
gorzej jeśli je często zmieniasz (zaparzane 1 lub 2 kawy).
Mleko spieniane bez problemu, filiżanki podgrzewa (górny element), prądu
zużywa jak inne (zmierzone).

Wodny lakier do drewna
Bytom. Sprzedam już za 55 zł zestaw mebli - może się komuś przydadzą
pranie białej bielizny
Wiata na drzewo - jak podejść do tematu?
Re: lodówka i zamrażarka osobno lub razem z regulacją zamrażarki