Re: lodówka i zamrażarka osobno lub razem z regulacją zamrażarki

1. Data: 2009-09-24 20:31:47

Temat: Re: lodówka i zamrażarka osobno lub razem z regulacją zamrażarki
Od: NotBear <p...@H...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

zlotowinfo wrote:
> czy jest jakakolwiek lodówka która potrafi regulować oddzielnie
> temperaturę zamrażarki i lodówki z jednym agregatem, dobre by było gdyby
> można było całkowicie wyłączać lodówkę lub zamrażarkę

Samsungi, takie z wyswietlaczem na gornych drzwiach(nie pamietam modelu,
znajomi maja). Oddzielna regulacja zamrazarki i lodowki, do tego funkcja
"urlop", po ktorej wlaczeniu dziala tylko zamrazarka. W tej, ktora
widzialem brakowalo mi funkcji odwrotnej - odlaczenia tylko zamrazarki -
albo nie umialem ustawic.

--
NotBear