Wgniecenie w lodowce - naprawa

1. Data: 2009-09-22 17:18:08

Temat: Re: Wgniecenie w lodowce - naprawa
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message
news:h9g8l7$4j8$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> Twoja żona jak zwykle przesadza

Byłem młody i głupi parząc się z Romanem. Nie wiem co ci się w nim podoba...
Ale on jest zachwycony.

3. Data: 2009-09-23 06:36:51

Od: "JS" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

1. Polubić
2. Zaszpachlować i pomalować całą powierzchnię
3. Zdemontować drzwi i zawieźć do blacharza samochodowego, który wyciągnie i
potem zrobi, jak w p. 2.

Jacek

4. Data: 2009-09-23 07:08:06

Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli nie ma pęknięć lakieru, to jest cała masa blacharzy, którzy zajmują
się naprawą wgnieceń bez lakierowania. Możesz wpisać w google i zadzwonić do
pierwszego lepszego - jak trafisz na kogoś dobrodusznego, to może coś
podpowie ;)

Z tego co sie orientowalem, to wyciągnięcie jednego wgniecenia kosztuje ok.
50 zł.

A może nawet przyjechałby taki blacharz i na miejscu usunał?

Pozdrawiam,
MW

5. Data: 2009-09-24 08:26:20

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

6. Data: 2009-09-24 09:56:51

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2009-09-24 16:51:06

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message

> Słyszałem, że zalepiasz gumą do żucia, wgniecenia i dziury wew

Sufit z regipsu i wieszanie zyrandola
regeneracja płyty z lastryka
jak przymocować?
Pytanie o odkurzacz kominkowy