no-frost

1. Data: 2009-09-23 08:25:41

Temat: no-frost
Od: rmrmg <i...@s...atu.re> szukaj wiadomości tego autora

Google mówi, że jeszcze nie było. Ile ta funkcja jest warta?

W przypadku lodówki nie rozumiem na czym to polega, przecież takie
których się nie rozmraża dostępne są od chyba 10 lat. Przeczytałem też,
że no-frost wysusza przechowywane produkty. Czy to naprawdę jest istotny
problem? Trzeba wszystkie owoce, wędliny itp szczelnie zamykać czy może
wystarczy przykryć? Na pierwszy mnój rzut oka wygląda, że w lodówkach
minusy przewyższają plusy, czy tak jest naprawdę?

W przypadku zamrażarek funkcja wydaje się być dużo potrzebniejsza, wszak
normalne zamrażarki trzeba czasem rozmrażać. Minusów chyba brak bo
(prawie) wszystko co wsadzam do zamrażarki jest opakowane i zamknięte.

I na koniec potrzebuję dwóch lodówko-zamrażarek, w zależności od waszych
opinii, z no-frost w zamżarce lub w obu częsciach. Obie o wysokości (+/-)
180-185 cm:
-) pierwsza: z jaknajwiększym zamrażalnikiem, koniecznie biała
-) druga: z przeciętnym zamrażalnikiem, najlepiej szara/inox

co polecicie?

--
. JID: rmrmg(at)jabberpl(dot)org | Wszystko jest trudne
. mail: rmrmg(at)wp(dot)pl | przy odpowiednim

2. Data: 2009-09-23 09:31:08

Temat: Re: no-frost
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"rmrmg" <i...@s...atu.re> wrote in message
> [...]
> -) pierwsza: z jaknajwiększym zamrażalnikiem, koniecznie biała
> -) druga: z przeciętnym zamrażalnikiem, najlepiej szara/inox

Skrzyniową - tanie, oszczędne, pojemne. Drugą możesz mieć dwudrzwiową -
chłodziarka - zamrażarka szufladowa - na podręczne potrzeby.
Odszronianą dwudrzwiową - o nazwie Polar miałem 30 lat temu - spisywała się
doskonale, dopóki dzieciak nie przebił mi instalacji.

3. Data: 2009-09-23 10:51:18

Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Quoted:
rmrmg (i...@s...atu.re)
in news:pan.2009.09.23.08.25.41@sign.atu.re

> Google mówi, że jeszcze nie było.

Hm...
http://tinyurl.com/n3krnv

MSz

4. Data: 2009-09-23 15:38:07

Od: rmrmg <i...@s...atu.re> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Sep 2009 12:51:18 +0200, Marcin Szumilas napisał(a):

> Quoted:
> rmrmg (i...@s...atu.re)
> in news:pan.2009.09.23.08.25.41@sign.atu.re

> Hm...
> http://tinyurl.com/n3krnv

faktycznie, ja zrobiłem
http://groups.google.pl/group/pl.rec.dom/search?hl=p
l&group=pl.rec.dom&q=no-frost&qt_g=Przeszukuj+t%C4%9
9+grup%C4%99

5. Data: 2009-09-23 15:40:18

Od: rmrmg <i...@s...atu.re> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Sep 2009 11:31:08 +0200, Prawusek napisał(a):

> Skrzyniow? - tanie, oszczedne, pojemne. Drug? mo?esz mieae dwudrzwiow? -
> ch?odziarka - zamra?arka szufladowa - na podreczne potrzeby. Odszronian?
> dwudrzwiow? - o nazwie Polar mia?em 30 lat temu - spisywa?a sie
> doskonale, dopóki dzieciak nie przebi? mi instalacji.

Nie spełniają założeń. Muszą to być lodówki o normalnej szerokości.
Po prostu nie ma miejsca na więcej.

6. Data: 2009-09-23 18:21:06

Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Quoted:
rmrmg (i...@s...atu.re)
in news:pan.2009.09.23.15.38.03@sign.atu.re

> faktycznie, ja zrobiłem
> http://groups.google.pl/group/pl.rec.dom/search?hl=p
l&group=pl.rec.dom&q=no-frost&qt_g=Przeszukuj+t%C4%9
9+grup%C4%99

No. Ciekawe dlaczego to nie działa.

MSz

7. Data: 2009-09-23 18:32:14

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie spełniają założeń. Muszą to być lodówki o normalnej szerokości.
> Po prostu nie ma miejsca na więcej.

Część do zabudowy...

Wgniecenie w lodowce - naprawa
Sufit z regipsu i wieszanie zyrandola