Re: lodówka i zamrażarka osobno lub razem z regulacją zamrażarki

1. Data: 2009-09-23 12:40:32

Temat: Re: lodówka i zamrażarka osobno lub razem z regulacją zamrażarki
Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

bardzo dużo lodówek ma jeden agregat i osobną regulację zamrażarki.

wbrew pozorom, zamrażarka (taka z lodówką) nie zużywa dużo prądu - bo
niezbyt często się ją otwiera i nie ma dużych strat.

a o lodówce nad stołem pierwsze słysze. będziesz wypraszał siedzących
konsumentów, jak będziesz chciał masło z lodówki wyjąć? :)

pzdry,
/\/\\/\/

2. Data: 2009-09-23 16:29:25

Od: "AJ" <a...@p...fm.usunto> szukaj wiadomości tego autora

> no właśnie nie widziałem takich

Chociażby Indesit BAAN 13 z jednym agregatem i oddzielnymi regulacjami dla
lodówki i zamrażarki, taką mam już trzeci rok i bardzo sobie chwalę, a są
też dwuagregatowe, dla zamrażarki i lodówki są dwa różne agregaty, wystarczy
poszukać

Pozdrawiam
AJ

3. Data: 2009-10-25 11:34:35

Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AJ" <a...@p...fm.usunto> napisał w wiadomości

> Chociażby Indesit BAAN 13

jakby nie było: świetny model indesita, jeden z najbardziej udanych.

no-frost
Wgniecenie w lodowce - naprawa
Sufit z regipsu i wieszanie zyrandola
regeneracja płyty z lastryka