Ekspres ciśnieniowy do 300 zł

1. Data: 2009-03-07 19:30:23

Temat: Ekspres ciśnieniowy do 300 zł
Od: jack <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Niedawno kupiłem na otwarcie nowego sklepu tani ekpres cisnieniowy w
promocyjnej cenie (super niskiej dodam) była to jakaś akira czy podobnie.
Przyznam, że byłem zakoczony mile nie tyle kiepską na oko jakościa sprzętu
co kawą z niego. Kawa bardzo dobra a spieniacz mleka robi(ł) pianę
doskonale. Ale - no własnie wyszła na jaw kiepska jakość i rozpadło się
plastikowe (sic!) sitko. Na gwarancji stwierdzili, że wada fabryczna i
oddali pieniądze. Miałem zatem za darmo kilka miesięcy ekpres i ..się
przyzwyczaiłem.

Chciałbym kupić coś lepszego ale w cenie do 300. Jaki ciśnieniowy
sprawdzony przez was ekspres mozna by kupić? Oglądałem jakiś zelmer 13Z010
ale opinie widze ze sa mieszane, jest zelmer retro - moze taki ? jest też
model AEG chyba EA 120 - może jakieś inne jeszcze wziąc pod uwagę ?

będe bardzo wdzięczny za wszelkie sugestie.

2. Data: 2009-03-07 23:50:30

Temat: Re: Ekspres ciśnieniowy do 300 zł
Od: Forr <f...@i...pomin.pl> szukaj wiadomości tego autora

jack pisze:

> będe bardzo wdzięczny za wszelkie sugestie.

Mialem jako swoj pierwszy ekspres uzywane aeg 120 za grosze. Obecnie mam
aeg 150, Ojciec ma jakis Solac.
I jedyna roznca polega na rodzaju kawy i smietanki/mleka jaki uzyjesz.
Skoro z jakiegos noname kawa Ci odpowiadala, to kup co w zalozonej cenie
dostaniesz, i ciesz sie z naparu :)

pozdr

3. Data: 2009-03-08 06:04:25

Od: "Kane" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałbym kupić coś lepszego ale w cenie do 300.

W marketach i innycn makro ostatnio bylo duzo promocji jakiegos podstawowego
Saeco - ponizej 300zl brutto. Mam takie ustrojostwo w domu ponad pol roku.
Dziala, parzy kawe, ma spieniacz mleka (nie korzystam - nie wiem czy dobry).
Sitko metalowe, bagnet uchwytu solidny, sam uchwyt z wytrzymałego tworzywa
sztucznego. Co do "jakosci parzenia" - nie mam wielkiego doswiadczenia wiec
sie nie wypowiem - moim domownikom smakuje.

Pozdrawiam

Kane

4. Data: 2009-03-08 16:47:59

Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> szukaj wiadomości tego autora

do 300pln to ja mam cos takiego: Clatronic Profi Cook ES 2968
zanabylem na alledrogo ekspozycjny za ~150pln
o dziwo chodzi juz 2 lata, 15 bar niby ma (pewnie tylko na papierze :) i jak
na razie wiekszych wad nie widze

GP

5. Data: 2009-03-08 21:18:06

Od: NotBear <p...@H...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

jack wrote:
> jest też model AEG chyba EA 120

Ma sporo elementow plastikowych i przez pierwszych pare tygodni czuc
bylo kawe tworzywem :-P Nawet teraz, po 1,5 roku, gdy postoi pare dni
nieuzywany, nalezy zafundowac mu plukanie, aby pozbyc sie niemilego
posmaku. Kolejna wada - brak kontroli nad cisnieniem pary. Nastepny moj
ekspres bedzie mial pokretlo/zawor do plynnej regulacji, a nie
przelacznik 0/1.

Najwieksza zaleta tego AEG byla i jest cena :-) Oprocz tego przydatna
cecha jest przezroczysty pojemnik na wode.

--
NotBear

6. Data: 2009-03-09 12:35:25

Od: KraZ <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Mar 7, 8:30 pm, jack <s...@g...pl> wrote:

> [...]
> model AEG chyba EA 120 - może jakieś inne jeszcze wziąc pod uwagę ?
>
> będe bardzo wdzięczny za wszelkie sugestie.

Moze Saeco Via Veneto (de lux)? Ostatnio spychali go za 200-cos PLN.
Kiedys kupilem mamie na Gwiazdke, jest to jej pierwszy cisnieniowy
ekspres do kawy. Filtr dosc lekki, troche tandetny. Ekspres raz sie
posypal (pompa), wiec i Tobie pewnie pojdzie do serwisu raz czy dwa
razy, ale co wazniejsze - kawe robi dobra, i mleko tez niezle spienia.
Crema wychodzi bardzo ladnie. Brakuje tampera w zestawie, ale w sumie
to banal. Podobal mi sie, duzo bardziej niz Krups teściowej, który
został zakupiony mniej-wiecej w tej samej cenie (dla porownania, w
domu mam Gaggie Baby Class D).

pzdr,
KraZ

7. Data: 2009-03-10 06:43:12

Od: p0li <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O->Dnia 07.03.2009 20:30:23 niejaki jack napisał:

> [...]
> ale opinie widze ze sa mieszane, jest zelmer retro - moze taki ? jest też
> model AEG chyba EA 120 - może jakieś inne jeszcze wziąc pod uwagę ?

bierz tego aeg-a
mam coś takiego siakieś 1,5 roku albo lepiej - działa... i już
prostota jest też zaletą ;)

--
P0zdrawiam
p0li p0li(at)poczta.onet.pl