Re: Ekspres ciśnieniowy do 300 zł

From: KraZ <d...@g...com>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Ekspres ciśnieniowy do 300 zł
Date: Mon, 9 Mar 2009 05:35:25 -0700 (PDT)

On Mar 7, 8:30 pm, jack <s...@g...pl> wrote:

> Chciałbym kupić coś lepszego ale w cenie do 300. Jaki ciśnieniowy
> sprawdzony przez was ekspres mozna by kupić? Oglądałem jakiś zelmer 13Z010
> ale opinie widze ze sa mieszane, jest zelmer retro - moze taki ? jest  też
> model AEG chyba EA 120 - może jakieś inne jeszcze wziąc pod uwagę ?
>
> będe bardzo wdzięczny za wszelkie sugestie.

Moze Saeco Via Veneto (de lux)? Ostatnio spychali go za 200-cos PLN.
Kiedys kupilem mamie na Gwiazdke, jest to jej pierwszy cisnieniowy
ekspres do kawy. Filtr dosc lekki, troche tandetny. Ekspres raz sie
posypal (pompa), wiec i Tobie pewnie pojdzie do serwisu raz czy dwa
razy, ale co wazniejsze - kawe robi dobra, i mleko tez niezle spienia.
Crema wychodzi bardzo ladnie. Brakuje tampera w zestawie, ale w sumie
to banal. Podobal mi sie, duzo bardziej niz Krups teściowej, który
został zakupiony mniej-wiecej w tej samej cenie (dla porownania, w
domu mam Gaggie Baby Class D).

pzdr,
KraZ