Ekstremalna kuchnia (niesmaczne!)

1. Data: 2001-10-08 22:43:08

Temat: Re: Ekstremalna kuchnia (niesmaczne!)
Od: <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

> W Jackson Hole, Wyoming, jednym z najlepszych miejsc narciarskich w tym
> kraju (USA) w restauracji podaja Rocky Mountain Oysters, czyli ostrygi z
> Gor Skalistych, a sa to bycze no, ten, jak to sie nazywa, testicles
> (cojones). Podobno przysmak. Nie probowalam, zeby mi wlos na piersi nie urosl.
> MB

Slyszalem o tym , ale jeszcze nie probowalem... ;-))
Art.

1. Data: 2001-10-09 05:47:07

Od: "Arv" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KG" <k...@r...rz.pl> napisał w wiadomości
| Podobno w Szwecji jednym z narodowych przysmaków są
| sledzie, wedle naszych kryteriów zepsute. Sprzedaje
| się je we wzdętych puszkach, po otwarciu wydobywa się
| z nich smród nie do opisania.

Kiszone śledzie.
Podobno smród cieczy w której się pławią jest niemożliwy do usunięcia z
odzieży, więc słoik otwiera się pod wodą.

Bardzo chciałbym spróbować. Nie wybiera się ktoś do Szwecji ??

---
Arv.

1. Data: 2001-10-09 06:37:57

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lilibell555 <l...@a...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:2...@m...aol.com.
..

> A z jakiego zwierza te tluszcze?
> Dot

wciepnij sobie do posolonej herbaty trochę krowiego masła, pewnie będzie
równie obrzydliwe... :-((

Wkn

1. Data: 2001-10-09 06:45:07

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>A czy to prawda,ze w Mongolii pije sie herbate z tluszczem zwierzecym?Zawsze
>mnie ten pomysl odrzucal.
>Dot

naprawde tylko ten?
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-10-09 06:48:50

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>A z jakiego zwierza te tluszcze?
>Dot

z jakiegos podrecznego chyba...

to sie czuje uratowana...znajomy koniecznie nas namawia od
jakiegos czasu na wycieczke w tamte strony - on
biega...biega,biega, biega, ma chlop forme, choc dzadunio (a to
JA sie przy nim czuje stara i zjelczala...). Byl z zona chyba rok
temu i duzo pochodzili. My z moim ukochanym mezem chodzic mozemy,
ale nie AZ tak...i szukalismy DOBREGO wykretu. Teraz go juz mam.
Ha!

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-10-09 06:50:14

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Teraz jeszcze mi sie tak skojarzylo.ze Krysia mieszkala kiedys w Afryce no to
>jak Jej sie spodobaly tamtejsze zwyczaje to wizytujaca ja Mechcia moze byc w
>lekkim klopocie hi hi
>Dot

nie bede dla niej przezuwac. ze zwyklego lenistwa.

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-10-09 06:52:33

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>A nie napadaja...??? ;_))
>Sperma (mlecz) sledzia jest przysmakiem w kuchni japonskiej... policzek
>tunczyka zapiekany... sheep balls w Szkocji (zapytaj Krysi) ;-)
>Art.

co jest? Nagle jestem specjalistka od niesmacznej kuchni. W
Szkocji nie mieszkam, nie mieszkalam, ale dlaczego, swoja droga,
ma sie nie korzystac z CALEGO zwierzecia? Myslisz, ze jak zarlam
haggis (uprzednio tradycyjnie zasztyletowany), to tam , tego, one
mogly byc????

;)
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-10-09 07:58:37

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik KG <k...@r...rz.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9pscul$9vd$...@n...tpi.pl...
> Wymienilem tego posta, bo rzeczywiscie nie pomyslalem
> nad tym, ze moze sie komus nie spodobac.
> Wyciagnalem te kawalki z forum GW. Czy znacie jeszcze
> jakies inne przyklady? :)
>
> Pozdrawiam!

Masajowie pija jako zupke regeneracyjna swiezo upuszczona krowia krew.
Bardzo wazne zeby byla jeszcze ciepla (fuj)
Wsuwali tez podobno z powodu suszy gdy im bydlo padlo mieso krokodyli, ktore
jednak powoduje bezplodnosc u mezczyzn (a moze impotencje?) i pewne plemiona
ulegly przez to znacznej degeneracji demograficznej. To z opowiesci Tony'ego
Halika.
Aha, a ta herbatka w Mongolii (czy tez kawka) jest dodatkiem zjelczalego
masla z kobylego mleka. Niesmacznego!

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2001-10-09 07:58:54

Od: "ktabaczynski" <k...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@w...net> napisał w wiadomości
> [...]
> Gor Skalistych, a sa to bycze no, ten, jak to sie nazywa, testicles
> (cojones). Podobno przysmak. Nie probowalam, zeby mi wlos na piersi nie

Cześć!

W Polsce także są takie miejsca, gdzie częstuje
się byczymi... no..., ten, jak to się nazywa, testicles.
Częstował dyrektor pewnej rzeźni... Specjał!

Pozdrowienia. Krzysztof.

1. Data: 2001-10-09 08:57:48

Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
testicles
> (cojones). Podobno przysmak. Nie probowalam, zeby mi wlos na

Ja jadłem w Polsce baranie "kulki" panierowane w mące i jajku,
smak mają swoisty i są bardzo delikatne powiedziałbym nawet
wykwintne. ;-)
pozdr.Alex

Re: Kuchnia ekstremalna
Re: Kuchnia ekstremalna