Electro.pl i reklamacja Monstera

1. Data: 2013-08-19 19:34:53

Temat: Electro.pl i reklamacja Monstera
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

Po 2 tygodniach Electro.pl odpowiada:

============================

Dzień dobry.

W odpowiedzi do zgłaszanej reklamacji informuję, że najszybszym
sposobem rozwiązania problemu będzie kontakt bezpośredni
z autoryzowanym serwisem PENTAGRAM.
W tym celu proszę o kontakt z serwisem:

Autoryzowany Serwis MMV
Grocholicka 2A,
05-090 Raszyn
Tel. (22) 250 28 32

Inną możliwością jest przesłanie urządzenia do siedziby ELECTRO.pl
w celu weryfikacji urządzenia pod kątem zgłaszanych nieprawidłowości.
W przypadku wyboru drugiej opcji proszę o podanie dokładnego terminu
oraz adresu pod który ELECTRO.pl może zlecić firmie kurierskiej odbiór
urządzenia.

Proszę o wiadomość zwrotną o sposobie zakończenia reklamacji w terminie 7 dni.

W przypadku odpowiedzi prosimy o zachowanie ciągłości korespondencji.

Pozdrawiam
Andrzej Winiarski

Dział Obsługi Klienta

============================

2 dni (robocze) na przesyłkę, 2 tygodnie (pełne/zwykłe) na odpowiedź,
z której niewiele wynika... Idąc tym tropem, można dziś zapłacić,
a już za pół roku cieszyć się zakupem. ;)

Zero pomocy w sprawie niepoprawnego wpisu w opisie APN,
szybka_inaczej i fachowa_inaczej odpowiedź na reklamację...

Nadal Electro.pl nie przysyła mi obiecanego bonu wakacyjnego.
Aby było jasne -- to nie jest bon papierowy, stemplowany, ale
bon przysyłany m@ilem, zatem odpada problem zaniedbania poczty. :)
Można tez ten bon przysłać (w razie potrzeby) wielokrotnie bez
obawy o jego wielokrotne (czyli niezgodne z przeznaczeniem)
wykorzystanie.

-=-

Przy okazji sprawdzania smartfonu w roli APka, zobaczyłem, że ów
smartfon, bez względu na ustawienia WiFi, łączy się tylko/zawsze
poprzez 2.4 GHz, nie zaś (jak można by wnioskować po ustawieniach)
także poprzez 5 GHz. Aby było jaśniej, ;) po ustawieniu na 5 GHZ,
nawet zrestartowałem samrtfon, co jednak nie ustawiło WiFi na 5 GHz.

Bez względu na ustawienia (WiFi AP, WiFi Direct itp.) mam zawsze
2.4 GHz, bez względu na to, czy ustawiam 5 GHz, czy 2.4 GHz.

Reklamowana żółta plamka na dole ekranu pojawia powoli/stopniowo
kilka (kilkanaście) sekund po włączeniu ekranu i albo ja się do
niej już przyzwyczaiłem, albo robi się coraz mniej uciążliwa,
ale doprowadziła do tego, że niemal wszędzie (na notebooku,
netbooku czy na smartfonie Ace, a nawet na tym Monsterze)
spodziewam się zobaczenia takiej plamki, którą (w razie
zobaczenia) podświadomie chcę zignorować. :)

-=-

Sam smartfon raczej polecam, zaś sklepu Electro.pl -- zdecydowanie nie polecam.

BTW 3G/2G -- jak na razie nie mam żadnych problemów związanych ze współpracę
dwóch SIMkart. Natomiast czasami ;) trudno włączyć WiFi. Raz doszło do tego,
że smartfon zrestartowałem, aby włączyć WiFi.

I jeszcze ciekawostka -- co najmniej dwa razy smartfon bez widocznej
przyczyny zrestartował się i raz wyłączył się bez widocznej przyczyny.

Raz też musiałem ręcznie uruchomić połączenie 2G. Oczywiście
do rozłączenia doszło bez jakiejkolwiek widocznej przyczyny.
Było OK przez kilka godzin i nagle (bez manipulowania przy
jakichkolwiek przełącznikach) smartfon stracił łączność GSM. :)

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

2. Data: 2013-08-19 19:58:06

Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Eneuel Leszek Ciszewski" kutl01$kro$...@n...news.atman.pl

> ale doprowadziła do tego, że niemal wszędzie (na notebooku,
> netbooku czy na smartfonie Ace, a nawet na tym Monsterze)

Ale w innych miejscach ekranu -- na przykład po obróceniu
ekranu, gdy bok staje się dołem.

> [...]
> Było OK przez kilka godzin i nagle (bez manipulowania przy
> jakichkolwiek przełącznikach) smartfon stracił łączność GSM. :)

Połączyłem, naciskając >>Wybierz automatycznie<<, zasięg
oczywiście był, i to nawet doskonały.

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

3. Data: 2013-08-19 20:20:07

Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 19 Aug 2013 19:34:53 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
> [...]
> W przypadku wyboru drugiej opcji proszę o podanie dokładnego terminu
> oraz adresu pod który ELECTRO.pl może zlecić firmie kurierskiej odbiór

Zdecydowanie zalecam skorzystanie z uprawnien konsumenta i odeslanie
sprzedawcy. Bedziesz pod ochrona ustawy, i nie bedziesz sie p* z
serwisem.

> 2 dni (robocze) na przesyłkę, 2 tygodnie (pełne/zwykłe) na odpowiedź,
> z której niewiele wynika... Idąc tym tropem, można dziś zapłacić,
> a już za pół roku cieszyć się zakupem. ;)

Kupilo sie najtansze chinskie g*, a teraz sie ma pretensje ?
Jakbys se kupil iPhone, to bylbys zalatwiony w bialych rekawiczkach
:-)

Nie martw sie, taki standard, wszedzie cie podobnie zalatwia.

> [...]
> spodziewam się zobaczenia takiej plamki, którą (w razie
> zobaczenia) podświadomie chcę zignorować. :)

A to tylko ostrzezenie "Uwaga, Google podsluchuje" :-)

> Sam smartfon raczej polecam, zaś sklepu Electro.pl -- zdecydowanie nie polecam.

Myslisz ze gdzies cie lepiej zalatwia ?

> [...]
> I jeszcze ciekawostka -- co najmniej dwa razy smartfon bez widocznej
> przyczyny zrestartował się i raz wyłączył się bez widocznej przyczyny.

Ale smartfon polecam ...

J.

4. Data: 2013-08-19 22:03:45

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-19 20:20, J.F. pisze:

> Ale smartfon polecam ...
>
> J.

Nie ma urządzeń idealnych, a zwłaszcza komórek..

5. Data: 2013-08-19 22:39:22

Od: "asasa" <a...@a...as> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:kutl01$kro$1@node1.news.atman.pl...
> [...]
>
> W odpowiedzi do zgłaszanej reklamacji informuję, że najszybszym
> sposobem rozwiązania problemu będzie kontakt bezpośredni

Leszku, urzekla mnie tfoja historia

6. Data: 2013-08-19 22:39:55

Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myslisz ze gdzies cie lepiej zalatwia ?

Myślę, że w jakimkolwiek markecie jest lepiej kupić taką tanią
chińszczyznę niż w sklepach.

--
Irokez

7. Data: 2013-08-20 00:45:08

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"J.F." 1j1erhzdjnz7o$.130kugm8p8d2d$....@4...net

> Zdecydowanie zalecam skorzystanie z uprawnien konsumenta i odeslanie
> sprzedawcy. Bedziesz pod ochrona ustawy, i nie bedziesz sie p* z
> serwisem.

Stracę sporo czasu.

> Kupilo sie najtansze chinskie g*, a teraz sie ma pretensje ?
> Jakbys se kupil iPhone, to bylbys zalatwiony w bialych rekawiczkach
> :-)

Ale nie w tym sklepie.

> Nie martw sie, taki standard, wszedzie cie podobnie zalatwia.

Raczej nie. :)

> A to tylko ostrzezenie "Uwaga, Google podsluchuje" :-)

> Myslisz ze gdzies cie lepiej zalatwia ?

Raczej tak -- w większości sklepów.

> Ale smartfon polecam ...

Z Ace mam więcej problemów. :) Jestem wyrozumiały. Ace startuje bez
HSUPA -- trzeba to ręcznie włączyć. Ace ma 6 czujników (Monster ma
tylko 5) ale nie ma czujnika światła, a ten jest raczej ;) ważny/potrzebny.
Monster starcza bez trudu na cały dzień -- w nocy można go naładować. :)
(w ciągu całej nocy -- nie w ciągu 3 godzin)

GPS Monstera chyba jest precyzyjniejszy, ale dla mnie to jedna chwała. :)

Głos z VoIPów idzie tyłem, nie przodem -- trochę śmieszne, ale nie umiem
tego naprawić. Tak jest z każdym VoIPem -- systemowym i doinstalowanymi.
Sysetmowy VoIP daje gorszą jakoś połaczenia niż doinstalowany Media5fone. :)

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.me
dia5corp.m5f.Media5fone.Mps&hl=pl

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

8. Data: 2013-08-20 02:03:10

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Bez względu na ustawienia (WiFi AP, WiFi Direct itp.) mam zawsze
> 2.4 GHz, bez względu na to, czy ustawiam 5 GHz, czy 2.4 GHz.

Nijak nie widzę też szerokich kanałów -- tak zwanego n na 2.4 GHz.
Nawet łączenie Ace z Monsterem nie daje takich kanałów.

Ace właśnie teraz odmówił włączenia Aero2. :)
Pod tym względem Monster jest (jak do tej pory) zdecydowanie lepszy
niż Ace. Zasięg jest (momentami -51 dB, więc bardzo dobry) Karta
Aero2 w Ace zarejestrowana, połączona z Aero2, ale łączności -- nie
ma. :) W takiej sytuacji pomaga restart. :) Dzieje się to rzadko,
ale jednak czasami dzieje się.

Sam start Ace tez trwa znacznie dłużej niż Monstera.

Restart Ace pomógł -- 3G działa. :)

-=-

Pingi Aero2 i Ace około 120 ms, i Monster około 120 ms.
W porywach Monster miał 80 ms, choć rzadko schodzi poniżej 10 ms.
Zaś Ace najmniej miał tylko 110 ms.

W przeciwną stronę było raz na którymś aż ponad 1800 ms.

Rzadko bywa tak, że Monster ma dłuży ping niż Ace.

Monster ma HSPA+, Ace tylko HSPA, a i to trzeba uruchomić ręcznie HSUPA. :)

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

9. Data: 2013-08-20 02:14:09

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Irokez" 5212829c$0$1251$6...@n...neostrada.pl

> Myślę, że w jakimkolwiek markecie jest lepiej kupić taką tanią chińszczyznę niż w
sklepach.

IMO masz rację. W Carrefourze traktują znacznie lepiej niż
w Electro.pl; Auchan? -- tego nie można opisać, :) bo tam
noszą niemal na rękach; real -- naprawdę z przyjemnością. :)

Eletro.pl to jakąś pomyłka.

Skusiła mnie cena, bon wakacyjny (do tej pory nie otrzymałem)
i płatność kartą (za co dostaję niby 5% od SyneCka, ale Electro
za płatność kartą zabiera 15 pln) przez net...

Mogłem kupić w EuroAGD, też płacąc kartą via net. Cena niemal ta
sama, ale obawiałem się tego, że w EuroAGD kupię telefon z półki
sklepowej, macany, sprawdzany, stukany...

Na pewno nie straciłbym czasu na włączanie Aero2 -- gdybym kupił
w EuroAGD czy w Sferis. Ja nie lubię takiego rozwlekłego kupowania.
Lubię szybkie transakcje -- raz i już. :)

-=-

Do całego opisu dochodzi podrapanie LEDek pracujących jako lampy błyskowe.

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

10. Data: 2013-08-20 04:26:27

Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 20 Aug 2013 00:45:08 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
> "J.F." 1j1erhzdjnz7o$.130kugm8p8d2d$....@4...net
> Stracę sporo czasu.

Albo zyskasz. Np gdy serwis nie naprawi - to nie bedzie "wymieniamy po
5 naprawach", tylko "mieliscie 14 dni na naprawe, ktora nie zostala
wykonana"..

J.

Instalacja na działce przeróbka pomoc
solar "plug & save"?