Electrolux EWT1215 czy Bosch WOP2051BY

1. Data: 2005-01-08 11:12:59

Temat: Electrolux EWT1215 czy Bosch WOP2051BY
Od: MarioBe <n...@...tego> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry.

Czy macie jakieś doświadczenie z którymś z tych modeli? Bosch kosztuje
ok. 1600 zł, Electrolux - ok. 2000 zł.
Electrolux zużywa o 5 litrów wody mniej, jest o 5 cm węższy i wiruje z
prędkością max. 1200 obr./min, a Bosch 1000 obr. min.
Możecie doradzić, który z modeli bardziej opłaca się kupić?

Pozdrawia,
Antoś

2. Data: 2005-01-08 13:00:34

Temat: Re: Electrolux EWT1215 czy Bosch WOP2051BY
Od: "A&W Jedynak" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MarioBe" <n...@...tego> napisał w wiadomości
> [...]
> prędkością max. 1200 obr./min, a Bosch 1000 obr. min.
> Możecie doradzić, który z modeli bardziej opłaca się kupić?

Ja mam od pół roku (a może trochę dłużej) EWT 1215 i jestem bardzo
zadowolona. Pierze cicho, dokładnie, przy wirowaniu na maksa nie zagniata
ubrań.
Pozdrawiam AJ

3. Data: 2005-01-09 18:50:26

Od: lajkonik <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

MarioBe wrote:
> Możecie doradzić, który z modeli bardziej opłaca się kupić?
Ja bym się zastanowił, czy nie lepiej poszukać czegoś z "PL" w nazwie,
zamiast "BY". Ale może jestem przewrażliwiony...
--
Konrad Urbański
http://www.condor.prv.pl

4. Data: 2005-01-10 08:38:54

Od: Sebastian Maliszczak <b...@c...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

MarioBe napisał(a):

> [...]
> prędkością max. 1200 obr./min, a Bosch 1000 obr. min.
> Możecie doradzić, który z modeli bardziej opłaca się kupić?

Mam doswiadczenie z troszke innym ale widze ze bardzo podobnym modlem
Electroluxa EWT1255. Uzywany od jakis 2,5 lat juz prawie i zerow awarii.
Dziala idealnie, wart wydanych pieniedzy.

--
,, \ Sebastian Maliszczak * b...@c...krakow.pl * #prk

Suszarka do bielizny
Jaka pralka do 1300 zł?
Dylemat - lodowka Sharpa czy AEG
Srodek do czyszczenia marmuru i trawertynu
1/2 zaladunku w chlodziarkach whirlpool