biurko pod komputer

1. Data: 2005-01-08 12:09:20

Temat: biurko pod komputer
Od: Daniel Jakubowski <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

W niedlugim czasie zamierzam nabyc w/w. Zastanawiam sie nad zakupem przez
internet. Moglibyscie polecic jakies dobre/sprawdzone strony ? Ciekawą
oferte ma firma marinox, pasowaloby mi nawet biurko
http://www.szoper.pl/pasek.cgi?dzial=artbiur&konto=m
arinoxme
Kupowal ktos tam juz ? Ogolnie ktos kupowal biurko komp. przez internet ?
Jak tak to gdzie ?

Daniel Jakubowski
| www.danieljakubowski.prv.pl | www.grupynews.prv.pl |

2. Data: 2005-01-08 13:00:05

Temat: Re: biurko pod komputer
Od: Daniel Jakubowski <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Daniel Jakubowski napisal(a):

> [...]
arinoxme
> Kupowal ktos tam juz ? Ogolnie ktos kupowal biurko komp. przez internet ?

wlasnie na allegro znalazlem aukcje jakiegos goscia, sprzedaje takie same
(albo to podpucha) biurka jak marinox, z tym ze nie zgadzaja mi sie wymiary

a tu wszystkie jego biurka http://www.allegro.pl/show_item.php?item=39134958
Są to te same biurka co sprzedaje marinox tylko maja inne wymiary. Kupowal
ktos od tego goscia ?

3. Data: 2005-01-08 17:02:19

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:wbj8ta40wru9$.dlg@boncki.wolin.pl
Od: Daniel Jakubowski <d...@S...pl>
Było:
> [...]
arinoxme
> Kupowal ktos tam juz ? Ogolnie ktos kupowal biurko komp. przez

Zastanów się do czego będziesz używał biurko ! Ile masz miejsca przeznaczone
na nie ...
W domu miałem do tej pory cztery miejsca pracy z komputerem, co rok
zmieniałem a bo to plecy bolały - dosłownie 25 cm za niskie ale i za ciasne,
za mało miejsca na dokumenty, nie mieścił się skaner drukarka i jeszcze
kilka innych urządzeń, nie mieścił się drugi komputer przyniesiony z pracy
itd ...
Każde miało jakiś feler ;-) W końcu zrobiłem sam, wielką landarę, z półkami
od podłogi do ... powyżej mnie, na sprzęt i dokumenty. No po prostu
zabudowałem kawał ściany i nareszcie mam co chciałem.
Płyta (materiał) docięta w sklepie, ja musiałem tylko wcześniej narysować i
obliczyć wymiary a później skręcić według swojego rysunku.
Wyszło 450zł za płytę i 150zł za "rolki" do 3 blatów i dwóch szuflad, trochę
listwy wykończeniowej na czoła i trochę lakieru z tyłu, musiałem też wydać
na takie fajne wkręty na klucz ampulowy.
Dwa dni przy montażu ... i już :D

Pomoc dla zagubionych http://evil.pl/pip/index.html
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

4. Data: 2005-01-08 17:10:49

Od: marr <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Był 8 01 18:02 gdy *Sławek SWP* napisał(a):

> W końcu zrobiłem sam, wielką landarę, z półkami

a ja polecem zestaw minimum, takie coś do podwieszania tv na ścianę na
monitor, do tego podwieszona pólka a wysuwaną klawiaturą i myszą, a bebechy
leżą pod całością na 'postumencie'

ps. pozdrowienia dla czytelników :))), to mój pierwszy ślad tutaj
--
Pozdrawiam ! Marek gg1755177

(: :B nadaje - Aeternus - Warrior Of The Crescent Moon :)

5. Data: 2005-01-08 20:23:58

Od: "MJ" <kocityno.usuńtąnazwę@kki.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbyt mało danych. Biurko do biura czy do mieszkania, ile miejsca w
pomieszczeniu, co ma w nim się znajdować, w jakiej obudowie masz komputer?
Poczytaj sobie o ergonomi, biurko dobiera się do wzrostu i posiadanego
sprzętu. Jak kompa będziesz miał w biurku i mało miejsca na nogi to przy
siadaniu lub wstawaniu możesz nogą załatwić twardziela, jak musisz dużo
drukowac to printer i papier muszą być pod ręką, wiele by można pisać.
Szczególną uwagę zwróć na wysokość górnej krawędzi ekranu monitora i jego
położenie, pracując przy biurku RK8, 2002, 115, po 10 minutach konieczna
będzie wizyta u ortopedy z powodu skręcenia kręgosłupa szyjnego. Jak masz
zacięcie majsterkowicza i czas, to najlepsze jest biurko własnej roboty wg
własnej koncepcji. Producenci sprzętu biurowego, szczególnie biurek, krzeseł
i foteli powinni swoje konstrukcje konsultować ze specjalistami od ergonomi
i z ortopedami.

Z poważaniem
MJ

6. Data: 2005-01-08 21:13:05

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MJ"

> [...]
krzeseł
> i foteli powinni swoje konstrukcje konsultować ze specjalistami od

co czasami im nie wychodzi - patrz klawiatura - tfu tfu - "ergonomiczna"
microsoftu
gdzie za te "ergonomie" powinni skazac tFUrce na siedzenie przy niej do
konca zycia:-)

ps
przy dobieraniu - pamietaj o krzesle i jego dopasowaniu do wysokosci
biurka - chodzi o prawidlowe ulozenie rak!!!!!

--
ania ----------------------------
www.aem.pl GG: 1145538

7. Data: 2005-01-08 21:58:20

Od: "Mustafa" <m...@n...nom> szukaj wiadomości tego autora

>(...)
> a tu wszystkie jego biurka
> Są to te same biurka co sprzedaje marinox tylko maja inne wymiary. Kupowal
> ktos od tego goscia ?

ja kupowałem od tego allegrowicza
bardzo dobry kontakt, zero zastrzeżeń do biurka - jest takie jak na aukcji
tylko kolor mniej "świecący" ale o tym uprzedzają na aukcji
kiedy okazało się ze w zestawie brakowało dna szuflady (kawałek płyty
pilśniowej) przysłali dno a 2 elementy które chciałem u nich kupić
(drzwiczki i dodatkową półkę) przysłali na własny koszt w ramach przeprosin
rozmawiałem z tym panem (na aukcji jest pani) przez tel i jeśli w oferowanym
biurku czegoś Ci brakuje możesz powiedzieć że tu chcesz drzwiczki a tam
półkę i zrobią wg życzenia
=======
Mustafa

8. Data: 2005-01-10 08:21:52

Od: Daniel Jakubowski <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

MJ napisal(a):

> Zbyt mało danych.

W zasadzie chcialem zebyscie podzielili sie ze mna znajomoscia jakichs
sklepow internetowych, gdzie mozna takie biurka kupic. Dlatego nie pisalem
zbyt duzo o swoich wymaganiach.

> Biurko do biura czy do mieszkania,

do mieszkania

> ile miejsca w
> pomieszczeniu, co ma w nim się znajdować, w jakiej obudowie masz komputer?

Miejsca srednio, mogloby byc biurko narozne. A komputera jeszcze nie mam,
zakupie po biurku ;)

> Poczytaj sobie o ergonomi, biurko dobiera się do wzrostu i posiadanego
> sprzętu.

do sprzetu znaczy sie domyslam sie ze chodzi o obudowe (wielkosc) i monitor
(jaki duzy)
A do wzrostu ? zamierzam kupic do niego jakis fotel z regulacja wysokosci,
wiec wydaje mi sie czy ten problem znika ?

> Jak kompa będziesz miał w biurku i mało miejsca na nogi to przy
> siadaniu lub wstawaniu możesz nogą załatwić twardziela, jak musisz dużo
> drukowac to printer i papier muszą być pod ręką, wiele by można pisać.
patrzac na biurko
http://www.szoper.pl/pasek.cgi?dzial=artbiur&konto=m
arinoxme wydaje mi sie
wlasnie ze jest tam wystarczajaco miejsca na skrzynke, drukarka tez sie
zmiesci (rzadko przezemnie uzywana). Blat biurka wydaje sie (przez tą
naroznosc) byc wysuniety, tak ze jest stosunkowo duzo miejsca na nogi i
zmiesci sie nawet duzy fotel.

> Szczególną uwagę zwróć na wysokość górnej krawędzi ekranu monitora i jego
> położenie, pracując przy biurku RK8, 2002, 115, po 10 minutach konieczna
> będzie wizyta u ortopedy z powodu skręcenia kręgosłupa szyjnego.

no zgadza sie, a co sadzisz o biurku ktore podalem wyrzej, mam 170 cm
wzrostu, byloby ok ?
Ewentualnie masz jakiegos linka do opracowania na ten temat.

> Jak masz
> zacięcie majsterkowicza i czas, to najlepsze jest biurko własnej roboty wg
> własnej koncepcji.

Niestety nie mam czasu na to zeby sie sam tym zajac.

9. Data: 2005-01-10 08:31:28

Od: Daniel Jakubowski <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mustafa napisal(a):

> [...]
> biurku czegoś Ci brakuje możesz powiedzieć że tu chcesz drzwiczki a tam

Ale nie zgadzaja sie wymiary z tymi z
http://www.szoper.pl/pasek.cgi?dzial=artbiur&konto=m
arinoxme
A zdjecia widac ze sa pozyczone wlasnie z tej strony.

10. Data: 2005-01-11 16:21:47

Od: "MJ" <kocityno.usuńtąnazwę@kki.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

A do wzrostu ? zamierzam kupic do niego jakis fotel z regulacja wysokosci,
wiec wydaje mi sie czy ten problem znika ?

Nie, lubisz siedzieć z podkurczonymi nogami?

Ewentualnie masz jakiegos linka do opracowania na ten temat.

http://www.ssi.civ.pl/data/_ergonomia.php

Z poważaniem
MJ

Electrolux EWT1215 czy Bosch WOP2051BY
Suszarka do bielizny
Jaka pralka do 1300 zł?
Dylemat - lodowka Sharpa czy AEG
Srodek do czyszczenia marmuru i trawertynu