Elektryczna szczoteczka

1. Data: 2001-12-08 17:20:07

Temat: Elektryczna szczoteczka
Od: "SEBek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Zastanawiam sie nad zakupem elektrycznej szczoteczki do zebow. Jaka
polecacie? W sklepach sa Colgate, Braun i Philips. Najwiecej modeli ma
Braun.
Doradzcie.
Pozdr
Sebastian

--
u...@s...pl
ICQ# 126229314

2. Data: 2001-12-08 18:13:04

Temat: Re: Elektryczna szczoteczka
Od: "Anyia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik SEBek <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9uti8g$mfq$...@n...onet.pl...
> [...]
> Zastanawiam sie nad zakupem elektrycznej szczoteczki do zebow. Jaka
> polecacie? W sklepach sa Colgate, Braun i Philips. Najwiecej modeli ma

mam brauna, jestesmy b. zadowoleni, uzywamy dwa lata, wszystko OK, trzeba
tylko uwazac na baterie bo jest z pamiecia, wiec nie doladowuj (gdybym
jeszcze nie miala to kupilabym teraz oralB-Braun 3D, chyba taka nazwa...),
tyle ze sa one dosc drogie. Jak chcesz kupic tania, to sa nawet teraz po
19,99, pewnie we wszystkich supermarketach, colgate tez jest dosc tani...
(nie kpie, naprawde)
pozdrawiam
Anyia

3. Data: 2001-12-08 19:51:57

Od: "Kasia Orzeł" <k...@r...net.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Brown- tylko Brown. Mam juz 6 lat i ani razu mi sie nie popsula.
Polecam!!!!!!!!!
Pozdrawiam Kasia

4. Data: 2001-12-08 21:52:00

Od: "Janusz" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zastanawiam sie nad zakupem elektrycznej szczoteczki do zebow. Jaka
> polecacie? W sklepach sa Colgate, Braun i Philips. Najwiecej modeli ma

Hej
Mam Braun Oral B 3D jest super!!! Na poczatku troche dziasla krwawily, ale
minelo, nigdy zwykla szczoteczka tak nie wypucowalem zebow jak tą!

Janusz
a...@p...onet.pl
p.s. jak mozesz- kup w Niemczech- znacznie tańsze niz u nas!

5. Data: 2001-12-08 21:59:20

Od: "Janusz" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam brauna, jestesmy b. zadowoleni, uzywamy dwa lata, wszystko OK, trzeba
> tylko uwazac na baterie bo jest z pamiecia, wiec nie doladowuj (gdybym

Popieram- jest OK. Nowe mają Accu NiMh, wiec mozna troche doładowywac :-)

> jeszcze nie miala to kupilabym teraz oralB-Braun 3D, chyba taka nazwa...),
> tyle ze sa one dosc drogie. Jak chcesz kupic tania, to sa nawet teraz po

Kup w Niemczech- znacznie tansze niz u nas 74.99 DEM (z dodatkowym kompletem
2 szczoteczek)

> 19,99, pewnie we wszystkich supermarketach, colgate tez jest dosc tani...
> (nie kpie, naprawde)

Mialem, nie polecam, zwlaszcza po porownaniu z Oral B 3d......

> pozdrawiam
> Anyia

Pozdr.
Janusz
a...@p...onet.pl

6. Data: 2001-12-09 03:45:33

Od: d...@a...comnect (Magdalena) szukaj wiadomości tego autora

"SEBek" s...@p...onet.pl napisal:

>Zastanawiam sie nad zakupem elektrycznej szczoteczki do zebow. Jaka
>polecacie? W sklepach sa Colgate, Braun i Philips. Najwiecej modeli ma
>Braun.
>Doradzcie.

Ja tez polecam Brauna. Wprawdzie nie mialam innych, zeby miec porownanie, ale
ta spisuje sie swietnie. Poza tym mam pare innych rzeczy z tej firmy i zadna
nie sprawiala mi nigdy klopotow.

Przy wyborze zwroc uwage na to, czy szczoteczka ma czasowy wylacznik, nie
wszystkie modele Brauna maja.

Magdalena

--
Frasier: Dad, she's not a weirdo, she's just a woman who finds me utterly
fascinating.

7. Data: 2001-12-09 10:27:56

Od: "SEBek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje wszystkima za odpowiedzi.
Pozdrawiam.
Sebastian

8. Data: 2001-12-10 08:28:48

Temat: Elektryczna szczoteczka philips hx 1510:
Od: "B@ha" <B...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A czy ktoś miał szczoteczkę Philips hx 1510:
(Okrągła, oscylująca szczoteczka z aktywną końcówką oraz systemem kontroli
nacisku, to doskonałe czyszczenie zębów i delikatny masaż dziąseł.
Szczoteczka HX 1510 posiada prędkość czyszczenia 15 tys. ruchów na min.,
zasilanie akumulatorowe.)

Czy warto ją kupić?

--
Piekielna B@ha

9. Data: 2001-12-11 18:37:28

Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miałem dwie Braun 3D. Każda wytrzymała 2 lata. Trochę za krótko ja na jaj
cenę.

10. Data: 2001-12-12 11:20:41

Od: Jack Szaniawski <i...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

mialem braun pierwszej generacji, jakies 15 lat temu. dobrze czyscila,
ale spowodowala paradontoze przez mechaniczne odsuniecie dziasel.
dentysta zalecil ja odlozyc.

pomocy !!
Trzeci migdał w nosku
Somatotropina