Elektryczne ogrzewanie podlogowe

1. Data: 2003-07-08 09:15:17

Temat: Elektryczne ogrzewanie podlogowe
Od: "Agnieszka" <a...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos z grupowiczow ma takie ogrzewanie w lazience? Czy jestescie z tego
zadowoleni, czy duzo zzera pradu i jaki dodatkowo macie grzejnik w lazience?

Pozdrawiam
Agnieszka

1. Data: 2003-07-08 09:45:08

Temat: Re: Elektryczne ogrzewanie podlogowe
Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos z grupowiczow ma takie ogrzewanie w lazience? Czy jestescie z
tego
> zadowoleni, czy duzo zzera pradu i jaki dodatkowo macie grzejnik w
lazience?

Ja mam matę grzewczą Electrolux na powierzchni 2 m kw. Pewnie że jestem
zadowolona, wiesz jak fajnie wyjść z wanny na ciepłą podłogę? :)
Nie pamiętam ile ona zżera, prawdę mówiąc, mogę się zorientować, nie jest to
w każdym razie jakaś kosmiczna ilość (choć określenie jest względne, bo mam
w całym domu ogrzewanie elektryczne; taka mata przy piecach to pryszcz ;))
Na ogrzanie łazienki bez okna, w kamienicy acz z podwieszonym sufitem, o
wymiarach ok. 200x170cm w zupełności taka mata mi wystarcza - a zima była
ostara w tym roku... :)
Mam do niej elektroniczny sterownik.
Polecam szczerze,
Magda

1. Data: 2003-07-08 11:20:31

Od: "Janek Babranek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka" <a...@c...com.pl> wrote in message
> [...]
tego
> zadowoleni, czy duzo zzera pradu i jaki dodatkowo macie grzejnik w

Hey
ja posiadam taka mate polozona "w klej" pod glazura. Moc 200 W kupiona w
Castoramie razem ze sterownikiem Euroster 2020 z czujnikiem do podlogi :)
Super sprawa kazdemu polecam :) cieplutka podloga.. szybko schnace reczniki
itd. latem jesienia wiosna niezastapione :) w zimie grzeje mi podlogowka
wodna :))
Patent zgapilem od Norwegow :)) u nich wszystko jest podgrzewane :)))
Polecam a koszta .. mata ok 570 zl = sterownik ok 170 chyba.. tak mnieje
wiecej ..nie pamietam dokladnie.. Sterownik ma jedno ograniczenie temp do 27
stopni.. sterowniki Devi do 35.. ale mi te 27 w zupelnosci wystarcza :))

1. Data: 2003-07-08 21:36:04

Od: "Mietek" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Sterownik ma jedno ograniczenie temp do 27
I bardzo dobrze, że ma! Ogrzewanie jest niskotemperaturowe i więcej nie
potrzeba. Poza tym niektóre maty czy przewody mogą nie wytrzymywać wyższej
temperatury pracy.
A tak wogóle polecam bo mam praktycznie wszędzie pod płytkami (poza garażem
i piwnicą)
pozdrawiam
Mietek

1. Data: 2003-07-09 08:05:16

Od: "Kasia A." <k...@g...pl.usun_to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mietek" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> temperatury pracy.
> A tak wogóle polecam bo mam praktycznie wszędzie pod płytkami (poza

A czy jako alternatywne ogrzewanie się nadaje? Robię remont w kuchni, w
którym nie ma grzejnika. I choć nie było jeszcze tak, ze w kuchni było
zimno, zawsze mogą nadejść ostre zimy. Czy wtedy lepsze ogrzewanie podłogowe
czy zwykły stojący grzejnik elektryczny?

Kasia

1. Data: 2003-07-09 12:43:46

Od: "Natalia" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia A." <k...@g...pl.usun_to> napisał w wiadomości
> [...]
> zimno, zawsze mogą nadejść ostre zimy. Czy wtedy lepsze ogrzewanie
podłogowe
> czy zwykły stojący grzejnik elektryczny?

Zdecydowanie podłogówka. Bardziej wydajna, przyjemniejsza w użyciu i
grzejnik nie zajmuje miejsca.

Natalia

1. Data: 2003-07-09 12:47:49

Od: "Natalia" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@c...com.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktos z grupowiczow ma takie ogrzewanie w lazience? Czy jestescie z
tego
> zadowoleni, czy duzo zzera pradu i jaki dodatkowo macie grzejnik w
lazience?

Ja mam w całym domu elektryczną podłogówkę Devi, ale nie maty, tylko kable.
Sprawdza się rewelacyjnie, jak było w tym roku -27, to nawet nie
zauważyliśmy, że się oziębiło (dopiero jak psy w te pędy wróciły z sikania
;-).
Do łazienki mam osobny sterownik i jest to niezwykle wygodne. W małej
łazience (ok.1 x 1,3 m) mam jeszcze dodatkowo wieszak - suszarkę na ręczniki
130W, bo bałam się, że na tak małej powierzchni (w tym kabina prysznicowa,
pod którą nie ma ogrzewania) podłogówka może nie wystarczyć, ale prawie
nigdy go nie włączam, chyba, że chcę szybko wysuszyć ręcznik.

Natalia

1. Data: 2003-07-09 21:18:55

Od: "Mietek" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Zdecydowanie podłogówka. Bardziej wydajna, przyjemniejsza w użyciu i
> grzejnik nie zajmuje miejsca.
co to znaczy wydajna?
trzeba pamiętać, że energia elektryczna w Polsce jest znacznie droższa od
gazu (1kWk kosztuje trzydzieści kilka groszy)
Mietek

1. Data: 2003-07-10 08:03:30

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> co to znaczy wydajna?
> trzeba pamiętać, że energia elektryczna w Polsce jest znacznie droższa od
> gazu (1kWk kosztuje trzydzieści kilka groszy)

dokladnie 39,5 grosza po ostatniej podwyzce u mnie (sa roznice w roznych
czesciach kraju)

kWh gazu = 1,02/9,5/91% wychodzi 11,8 grosza

pozdro,

1. Data: 2003-07-10 08:34:05

Od: "Agnieszka" <a...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natalia" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Agnieszka" <a...@c...com.pl> napisał w wiadomości
> tego
> lazience?

Dziekuje za wszystkie opinie.
Agnieszka

Brandt
Oprogramowanie
koszty związane z zakupem nowego mieszkania
Mokre drewno :(
jaka grubosc styropianu do ocieplenia scian zewn. ?