Elektryczny piekarnik?

1. Data: 2004-05-07 13:34:20

Temat: Elektryczny piekarnik?
Od: "PL" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

(Jako nowy) Witam serdecznie :-)!
W nowej kuchni gazowej (Aristo 345) pracuje piekarnik elektryczny. Niestety
dlugosc kabla zasilajacego wynosi zaledwie 1 [m]. Czy mozna wymienic owo
polaczenie na 2,5 [m]? Producent NIE zaleca stosowania zewnetrznego
przedluzacza. Prosze o pomoc.
Pozdrawiam!
PL

1. Data: 2004-05-07 13:47:15

Temat: Re: Elektryczny piekarnik?
Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"PL" <p...@p...pl> wrote in message
> [...]
Niestety
> dlugosc kabla zasilajacego wynosi zaledwie 1 [m]. Czy mozna wymienic

Tak. Możesz wymienić cały kabel, możesz urąbać wtyczkę i porządnie
(!!!!!) dosztukowac dłuższy, wreszcie możesz nawet wbrew zaleceniom
producenta (który ze zrozumiałych przyczyn poprostu dmucha na zimne)
po prostu zastosować przedłużacz ale musi to byc przedłużacz
odpowiedni do takiego obciążenia.

J.

1. Data: 2004-05-22 18:11:25

Od: " 666" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak uczy mnie wielokrotne doświadczenie, prędzej czy później zawsze się coś
topi na połączeniu wtyczka-gniazdo przedłużacza.
Ostatnio np. gniazdo na solidnie wyglądającym grubym białym przedłużaczu z
IKEA.
I zawsze tak było :-((
Oczywiście piszę o obciążeniu od 2000 Wat w górę (pralka przykładowo, u mamy
w mieszkaniu jest daleko gniazdko).
JaC

1. Data: 2004-05-23 08:43:34

Od: " zayebisty" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Spokojnie możesz zastosować przedłużacz, tylko nie od złodzei z ikei, której
robią to czajniki i nie od ruskich na targu, a z porządnego sklepu. W naszym
kraju robią super przedłużacze, czyli takie co mają grube bolce i łączenia
wewnątrz są zgrzewane a niedokręcane śróbkami. Taki nadstawiacz jest
wieczny. Gniazdka to jakby nie było też są przedłużaczami:))

Serwis Philips - odkurzacz - Warszawa
Co sądzicie o pralkach Zanussi?
co sądzicie o pralkach Zanussi?
Malowanie krzeseł lakierobejcą
meble kler- jak sie sprawuja tansze tkaniny?