Enarenal a Benapril

1. Data: 2001-12-14 19:11:54

Temat: Enarenal a Benapril
Od: "Csirke" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Moja babcia regularnie zazywa Enarenal 10mg (rano) i 5mg (wieczorem).
Ostatnio bedac u lekarza dostala pudelko leku Benapril (5mg), bedacego ponoc
niemieckim odpowiednikiem polskiego leku. Pisze ponoc, bo choc nazwa
lacinska jest taka sama, w srodku tego drugiego nie bylo zadnej ulotki, zas
na opakowaniu widnialy slowa "seria probna".

W zwiazku z tym mam pytanie: czy moze bezpiecznie stosowac kombinacje obu
lekarstw (tzn. polskiego i niemieckiego), czy tez lepiej pozostac wylacznie
przy polskim? Dodam ze jest to pani juz nieco leciwa (86 lat), ktora
bardziej liczy sie z moim zdaniem niz lekarza, dlatego moja "opinia" bedzie
dla niej wiazaca. Co mam jej powiedziec?Licze na szybka odpowiedz.

Z gory bardzo dziekuje

Csirke

2. Data: 2001-12-15 00:40:18

Temat: Re: Enarenal a Benapril
Od: "CrazyIvan" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

To jest dokładnie ten sam lek i Twoja babcia może go stosować bez żadnych
obaw. Lekarze wbrew pozorom doskonale wiedzą co robią.

3. Data: 2001-12-15 00:41:22

Od: "CrazyIvan" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
bedzie
> dla niej wiazaca. Co mam jej powiedziec?Licze na szybka odpowiedz.

sine ręce a krążenie
Noworodek i zdjecia
Zen-Szen - co o tym sadzicie?
tlumaczenie rozpoznania