sine ręce a krążenie

1. Data: 2001-12-14 18:36:37

Temat: sine ręce a krążenie
Od: "mangan" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich grupowiczów.
Mam pewien problem, proszę więc Was o radę.
Od dłuższego czasu sinieją mi ręce gdy przebywam na mrozie (nie koniecznie
dużym). Od tego się pewnie nie umiera, ale brzydko to wygląda. Ktoś mi
kiedyś powiedział, że to z powodu odmrożenia i z tą świadomością żyłem do
wczoraj, kiedy to przeczytałem, że ma to związek z kiepskim krążeniem.
Które z powyższych jest prawdą? Czy to się da wyleczyć?

Z pozdrowieniami
Michał Krasuski