Ender

91. Data: 2010-03-01 11:59:56

Temat: Re: Ender
Od: "czerwony" <c...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:hmg9bb$q8a$1@news.onet.pl...

> Nie, nie płakałam.
> Siedziałam w głębokim poczuciu, że "ludzie kurcze wiedzą o co chodzi,
> tylko realizacja im często siada".

Tak, wiedzą. Ale zaraz po filmie lecą do supermarketu, bo trzeba kupić
pampersy dla swoich dzieciaczków - i szukają jak najtańszych.
Tylko tyle - i aż tyle.

> Dla mnie to poczucie jedności było najważniejsze (bo przecież o to też
> chodzi w moich "Prywatnych kontaktach z Bogiem"). A tu przedstawione tak
> wprost, w tak piękny i prosty sposób.
Wydaje się, że kultura zachodu nie tylko poprzez religię, ale już bardzo
konkretnie
- poprzez naukę - nabiera konkretnej pokory. Widzę to zarówno w takich
filmach
jak Avatar - gdzie Bóg = Wspólnota, jak też w cieszących mnie niezmiernie
badaniach genetycznych pokazujących szczegółowo czym sięróznimy, a czym
nie - od zwierząt,
jak również w badaniach na terenach psychiatrii i psychoterapii - które
pokazywałem
ostatnio ze dwa razy - pod pojęciem tzw. psychiatrii/psychoterapii
transkulturowej,
gdzie naukowcy z dużą swobodą odpuszczają sobie swoje zachodnie metody na
rzecz
choćby i 'szamanizmów i okultyzmów' - bo te bywają skuteczniejsze w terapii.
Po prostu.

92. Data: 2010-03-01 12:02:33

Temat: Re: okret podwodny - psychologicznie
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> My jesteśmy jeszcze ciągle na etapie Wielkiego Wybuchu, powstania życia
> na Ziemi. Do wojenek i wykorzystania nowoczesnych technologii dojdziemy
> w swoim czasie.

My, tzn. kto? piszesz ow rozwoju małego Qrczęcia? Jeśli tak to może
przenieśmy temat na psd, bo mam pytanie w kwestii przekazywania dzieciom
wiedzy na temat powstawania życia :-) Krótko mówiąc chodzi o konflikt
wiedzy naukowej z religijną ;-)

Stalker

93. Data: 2010-03-01 12:03:00

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie czerwony <c...@s...onet.pl> tak oto plecie:

> Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> Zapewne. Podobne rezultaty uzyskuję przy innych swoich konikach,
> jak fraktale i inżynieria genetyczna. Te dwa ostatnie zresztą uwielbiam
> łączyć ;). Zero, zero cierpliwości. Chociaż widać, ze się stara ;)
> Czekam na syna, aż dogoni ...
> Za to ona nie zamęcza tym, że właśnie po długim wybieraniu koloru
> kupiła zasłonki do kuchni i oczywiście mają zły kolor - bo nie wyszła
> z nimi na światło dzienne - i zamiast niebieskich są szare ;)
> Moja luba prawie(?) płacze z emocji przy takich historiach :)

To ja już wiem, skąd u Ciebie to widzenie aury!

Qra, a czy jak wyjdę na słonko, to będę bardziej pomarańczowa niż brązowa?

94. Data: 2010-03-01 12:07:18

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" napisał:

> ENder nic nie robił
> tylko dobry był. :-)

ROTFL.
Raczej "Zły on" :)

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

95. Data: 2010-03-01 12:07:30

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> Życie to najskuteczniejsze antidotum... :)

Tylko dlaczego ostatnio każdy napotkany szurnięty ma Waszą twarz???!!!!!1111

Qra

96. Data: 2010-03-01 12:08:20

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:
> Szpec od 7 boleści.
> Facet ma mieć tylko jedną fascynację - docelową kobietę,
> wtedy jest dla niej interesujący.
> Przynajmniej dostatecznie.

Dla takiej, której to wystarcza, może jest dostatecznie interesujący.
Dla innej, która poza czubkiem własnego nosa widzi więcej i też liczy na
podobne horyzonty partnera, niedostatecznie.

Czy to empiryzm przemówił przez Ciebie gromkim głosem? Czy wiedza
wyuczona? ;-)
--
B.

97. Data: 2010-03-01 12:10:54

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:

> Nawet nie zauważyłam za bardzo muzyki

No widzisz, bo chyba kiepściutka była. Jak na mój gust oczywiście. W
ogóle nie "grała" w tym filmie.

> Dla mnie to poczucie jedności było najważniejsze

No właśnie. Dla mnie też.

> I teraz się zastanawiam,
> - czy ten film zmieni świat (chciałabym)

Wątpię w to. Tzn. w ogóle nie mam na to najmniejszej nadziei. I chyba to
było dla mnie w tym filmie najsmutniejsze.

> - czy film był przesłaniem Camerona, czy chodziło tylko o kasę?
> bo jeśli był przesłaniem, to jestem temu człowiekowi głęboko wdzięczna.

Trudno stwierdzić, ale właściwie intencje twórców nie są chyba aż tak ważne?

Ewa

98. Data: 2010-03-01 12:13:28

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" napisał:

> mam pytanie w kwestii przekazywania dzieciom wiedzy na temat
> powstawania życia :-) Krótko mówiąc chodzi o konflikt
> wiedzy naukowej z religijną ;-)

Przede wszystkim trzeba ubiec pania katechetkę ;)))
Mnie pomogła kolorowa, angielska książeczka z prostymi obrazkami - od Big
Bangu i prazupy przez dinozaury do człowieka :)

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

99. Data: 2010-03-01 12:15:21

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> A nie-Vilar może?

Może, może. Niech nie-Vilar wali śmiało. ;)

> Jak im drzewo zabili.

Ale to już eksplozja była. ;)

No a kiedy facet ze sparaliżowanymi nogami wstępuje w swojego Avatara to
co? Nic? Czasem to jestem wściekła na siebie, że daję się tak wodzić za
nos tym reżyserom. ;)

Ewa

100. Data: 2010-03-01 12:15:54

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał:

> Tylko dlaczego ostatnio każdy napotkany szurnięty ma Waszą
> twarz???!!!!!1111

Ja nie wiem. Ale moja młoda w weekend stwierdziła, że jest psychiczna ( w
sensie, że jedna z bardziej w klasie). Podczytuje jak nie widzę, czy
co???

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

Jadłeś - nie jedź !