Ender

191. Data: 2010-03-01 20:06:40

Temat: Re: Ender
Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hmh6b7$a34$3@node1.news.atman.pl...

> Ludzie też należą do tego królestwa.
>
> --
>
> Paulinka

Ale my ludzie jesteśmy bezmyślnie okrutni i mamy w dodatku środki, żeby tę
bezmyślność doprowadzić do monstrualnych rozmiarów.

MK

192. Data: 2010-03-01 20:07:41

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paulinka" <p...@w...pl>

> Znaczy się mam ochotę na Tete`-a-tete z Enderem, ale czując
> oddech na na plechach tż-ta prewencyjnie mu dowalam, czy tak ? :)
> --
> Paulinka

Robisz co lubisz, a formę przyjęłaś taką by tż nie miał do Ciebie
pretensji. :-)
Proste :)
Przecież nie rzucasz się na pierwszego lepszego tylko na wybranego
tego jednego - jedynego ENderka kochanego. ;D
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

193. Data: 2010-03-01 20:09:31

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> [...]
>
> Ale my ludzie jesteśmy bezmyślnie okrutni i mamy w dodatku środki, żeby tę
> bezmyślność doprowadzić do monstrualnych rozmiarów.

To jest bezdyskusyjne.

--

Paulinka

194. Data: 2010-03-01 20:11:55

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:
> [...]
> Przecież nie rzucasz się na pierwszego lepszego tylko na wybranego
> tego jednego - jedynego ENderka kochanego. ;D

No widzisz, a Ender w dalszym ciągu nie rozumie, że ja do niego z sercem
na dłoni tylko w zawoalowanej formie ;)

--

Paulinka

195. Data: 2010-03-01 20:17:56

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paulinka" <p...@w...pl>

> No widzisz, a Ender w dalszym ciągu nie rozumie, że ja do niego z sercem na dłoni
> [...]

Może ma jakieś określone wymagania i stąd ta ślepota w odbieraniu
Twoich sygnałów? ;)
Ed

196. Data: 2010-03-01 20:19:57

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:

> "Paulinka" <p...@w...pl>

> Może ma jakieś określone wymagania i stąd ta ślepota w odbieraniu
> Twoich sygnałów? ;)

Owszem ma, kochanka nie może być prymitywem. Niestety nie spełniam
wymogów formalnych ;)

--

Paulinka

197. Data: 2010-03-01 20:24:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 01 Mar 2010 21:01:10 +0100, Bbjk napisał(a):

> Pan skupiony _wyłącznie_ na Pani i vive versa to ubożuchne strasznie,
> Vilar. A nawet koszmarne dość.

http://tiny.pl/hgqz1
Tak, oczywiście, to dla niektórych pań istny koszmar :>

--

Ikselka.

198. Data: 2010-03-01 20:24:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 1 Mar 2010 21:04:47 +0100, Vilar napisał(a):

> Użytkownik "Bbjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości

> Dokładnie. Dla mnie wizja straszliwa.

Dla mnie cudowna.
--

Ikselka.

199. Data: 2010-03-01 20:25:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 01 Mar 2010 21:06:28 +0100, Bbjk napisał(a):

> Tym razem nie bitewka nawet, a uśmiech jeno pobłażania nad zapętleniem
> się :)

Wydumanym.
--

Ikselka.

200. Data: 2010-03-01 20:27:53

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bbjk" <b...@q...pl>

> [...]
> Montuje normy waszej poryw
> I włącza w piękny plan obliczeń.
> Bo to jest pamięć robotnicza
> służąca klasie robotniczej.
>
> ...a pamiętasz ten pomnik?
>
> LENIN
> Że w bój poprowadził krzywdzonych,
> że trwałość zwycięstwu nadał,
> dla nadchodzących epok
> stawiając mocny fundament-
> grób, w którym leży ten
> nowego człowieczeństwa Adam,
> wieńczony będzie kwiatami
> z nie znanych dziś jeszcze planet.
>
> Wisława Szymborska, "Dlatego żyjemy",1952

Znam te wiersze i kiedyś nawet cytowałem w Usenecie,
ale dzięki za przypomnienie. Wisława miała wtedy naście lat
gdy to pisała. :-)
Ed

Jadłeś - nie jedź !
Izie