Energia

1. Data: 2006-02-07 18:26:20

Temat: Energia
Od: "Marcus" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze to pytanie nie na temat ale od teraz zaczynam placic za prąd przelewem
elektronicznym i mam od ZEWT-u blankiety ktore potrzebne sa tylko do
platnosci na poczcie. problem polega na tym ze nie wiem co wpisywac w tytule
przelewu. Sa tam tylko kody kreskowe i jakies symbole /KTR/ 5201 0808
...itd....

Czy ktos moze wykonuje juz takie przelewy?

2. Data: 2006-02-07 18:57:38

Temat: Re: Energia
Od: "Marcin P." <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos moze wykonuje juz takie przelewy?

tak ja mam wypełnione tak

ENERGIA ELEKTRYCZNA (tu wpisz swój nr klienta)
ŁÓDZKI ZAKŁAD ENERGETYCZNY S.A.
BIURO OBSŁUGI KLIENTA
UL.RUDZKA 6 93-457 ŁÓDŹ
07 1140 1632 1082 0000 0134 0990 BRE

i jeszcze nie miałem problemów

3. Data: 2006-02-07 19:00:49

Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przelewu. Sa tam tylko kody kreskowe i jakies symbole /KTR/ 5201 0808

Ostatnio przepisuje numer ewidencyjny z blankietu przelewu (kiedyś wpisywałem
ten KTR, cokolwiek to znaczy ;-), za energię od ... do..., ewentualnie mozesz
też wpisac (jak sie zmiesci) nr faktury vat.
Na papierowej fakturze odnotowuję "zlecono z e-banku dnia ..." (data kiedy ma
pojsc przelew - przeważnie planuję z wyprzedzeniem) - i do segregatora, na
półkę.

> Czy ktos moze wykonuje juz takie przelewy?

W sumie juz od kilku lat - póki co nie miałem żadnych problemów (odpukać).

pozdrawiam -

Stanley

4. Data: 2006-02-07 19:20:46

Od: "Jerzy" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcus" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> /KTR/ 5201 0808 ...itd....
>
> Czy ktos moze wykonuje juz takie przelewy?
Te symbole i kody paskowe pozwalają zidentyfikować rachunek i odbiorcę oraz
tytuł przelewu.
W moim ZE również ostatnie liczby konta identyfikują odbiorcę.
Jeżeli nie wpiszesz KRT to po prostu pieniądze wpłyną do ZE i będą
zaksięgowane kolejno
wg wpływu. Na ile to utrudnia działanie ZE nie wiem.
Robię takie przelewy już 3 lata i jak dotąd nie było problemu i moje saldo
płatności w ZE jest ok.
Jak chcesz się upewnić zadzwoń po prostu do swojego biura obsługi.

Jerzy Stanisław

5. Data: 2006-02-07 19:27:22

Od: "Marcus" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> płatności w ZE jest ok.
> Jak chcesz się upewnić zadzwoń po prostu do swojego biura obsługi.

Ok, dzieki za odpowiedzi Wszystkim:) pozdr

6. Data: 2006-02-07 21:26:21

Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-02-07 19:26 +0200, Użytkownik Marcus napisał :
> [...]
> ...itd....
>
> Czy ktos moze wykonuje juz takie przelewy?

U mnie z tylu blankietu jest prosba o wpisywanie nru KTR.

--
Edytka [edymon] - złodziejka telewizorów z psem w pierwszym pokoleniu
http://labradory.info/

7. Data: 2006-02-07 22:33:47

Od: " JaMyszka" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin P. <m...@i...pl> napisał(a):
> tak ja mam wypełnione tak
>
> ENERGIA ELEKTRYCZNA (tu wpisz swój nr klienta)
> [...]

Sprytne to podanie konta... heheheee...
Też płacę przelewem i jak poszłam do panienek z okienek sprawdzić czy dobrze
wypełniam przelew, to uzyskałam informację, że najważniejszy jest nr k o n t a.
Bo każdy klient EnergiaPro we Wrocku ma indywidualny nr konta i nie należy
wpłacać czyichś wierzytelności na to moje konto, tylko na nr wypisany na jego
książeczce.

--
Pozdrawiam :)
JM

8. Data: 2006-02-08 08:42:51

Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

JaMyszka napisał(a):

> [...]
> wpłacać czyichś wierzytelności na to moje konto, tylko na nr wypisany na jego

Do każdego konta przypisany jest konkretny właściel.
Jeżeli imię i nazwisko są niezgodne z numerem konta to taka wpłata i
tak nie jest księgowana ale wyjaśniana :)

spp

9. Data: 2006-02-08 12:03:45

Od: "Marcin P." <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sprytne to podanie konta... heheheee...

Chcesz powiedzieć że ZE ma inny numer konta dla każdego klienta ?? coś chyba
ci się pomyliło, to co podałem to konto ŁZE i to na pewno jest jedno-jedyne
dla całego ŁZE. Różne to mogą być tylko nr identyfikacyjne przydzielane
klientom. Ta pani powiedziała ci źle albo ty się zasugerowałeś kontem. Ona
powiedziała indywidualne numer klienta a ty usłyszałeś nr konta bankowego.

10. Data: 2006-02-08 12:27:34

Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin P. napisał(a):

> [...]
> powiedziała indywidualne numer klienta a ty usłyszałeś nr konta bankowego.

Tak, dokładnie ta. :)

Większość dużych firm* ma w ten sposób prowadzoną księgowość, że
każdy klient ma _własny_ numer konta bankowego.
Oczywiście, nie przeszkadza o istnieniu innych kont, ale wpłacanie
tam pieniędzy nieco utrudnia rozliczenia. :)

* ENEA, Gazownie, Polkomtel, Centertel, TPSA, itd, itp.
Moja Spółdzielnia Mieszkaniowa (ok. 800 członków zresztą też tak ma).

:)

--
spp

zwrot vat 22- 7 %
ściana pomalowana duluxem - jak zmyc brud )
Zmywarka Bosch ktora wybrac?
Travel aid
lodowki - slowniczek terminow