Ephedra helvetica

1. Data: 2002-07-12 14:10:03

Temat: Ephedra helvetica
Od: "rafal" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak to rozmnożyć? Da się może przez ukorzenianie?
Pozdr
Raf

2. Data: 2002-07-12 21:40:40

Temat: Re: Ephedra helvetica
Od: "Krasnal Ogrodowy" <k...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

rafal <a...@i...pl> napisał(a):

> Jak to rozmnożyć? Da się może przez ukorzenianie?
> Pozdr
> Raf

Chodzi Ci o:
(1R,2S)-1-fenylo-1-hydroksy-2-N-metyloaminopropan?

Obawiam się, że to Nie Ta Grupa.
No, może coś na ten temat wiedzieć ten, co to na niego tak kobiety lecą,
szczególnie po publikacji prasowej ze zdjęciem - chociaż oficjalnie zajmuje
się tzw. winoroślami a nie np. przęślą dwukłosową ;-)
Kto go tam wie. Szczególnie teraz, gdy Grzegorz K. sobie poszedł i ja,
krasnoludek zostałem sam :-(((

Krasnal Ogrodowy

3. Data: 2002-07-13 01:02:37

Od: "Michal Misiurewicz" <n...@n...nospam> szukaj wiadomości tego autora

"Krasnal Ogrodowy" <k...@N...poczta.gazeta.pl> wrote in message

> Chodzi Ci o:
> (1R,2S)-1-fenylo-1-hydroksy-2-N-metyloaminopropan?
>
> Obawiam się, że to Nie Ta Grupa.

Na razie nawet w USA, gdzie maja fijola na punkcie narkotykow,
efedryna nie zostala do nich zaliczona. Wprawdzie w duzych ilosciach
moze miec bardzo grozne dla zdrowia (i nawet zycia) skutki, w malych
ilosciach jest na przyklad uzywana jako skladnik lekarstw przeciwko
astmie.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2002-07-13 09:41:34

Od: "rafal" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak gwoli wyjaśnienia- Ephedrę mam w doniczce jako ciekawostkę botaniczną i
nie zamierzam jej zjadać, panie Krasnalu Ogrodowy.
A właściwości narkotyczne (?) tejże roślinki mnie nie interesują.
Pozdr

5. Data: 2002-07-13 21:52:41

Od: "Krasnal Ogrodowy" <k...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz <n...@n...nospam> napisał(a):

> [...]
> moze miec bardzo grozne dla zdrowia (i nawet zycia) skutki, w malych
> ilosciach jest na przyklad uzywana jako skladnik lekarstw przeciwko

Jako żem Krasnal Ogrodowy, prawdziwy - nie gipsowy, potwierdzam, że efedryna
nie jest narkotykiem. Wszak nigdzie tego nie napisałem.
Nie jest narkotykiem, ot taka sobie adrenalina, tyle, że jej działanie jest
dziesięciokrotnie dłuższe. Co prawda, opierając się na niej zaprojektowano
budowę i zsyntezowano amfetaminę tzw. syntetyczny analog efedryny - (RS) -
dezoksynorefedryna lub (2RS) -I-fenylo-2-aminopropan.
Reasumując, nie pokazuję najmłodszym krasnoludkom jak pocierać główką zapałki
po tarce, nawet gdy zapewniają mnie,że będą używać ognia li tylko dla dobra
domowego ogniska ;-).

Pozdrowienia,
Krasnal Ogrodowy

Żeńskie okazy GINKGO
Wlasnie ze kwitnie
KWIATY-wydanie o Storczykach
Co to takiego brunatnego(plama) na owocach agrestu?
"Entomologia lesna" - 1927 rok wydania, na sprzedaż