Epilepsja

1. Data: 2000-05-26 08:37:49

Temat: Epilepsja
Od: "Mariusz" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam pytanko dotyczace tej choroby .
Czy to sie da wyleczyc w 100 % jezeli leczenie zacznie sie w mlodym wieku
dziekuje za odp i pozdrawiam

2. Data: 2000-05-26 09:25:19

Temat: Re: Epilepsja
Od: b...@k...net.pl (Monika Bujak) szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2000-05-26 09:49:07

Od: "Piotr Wlaz" <w...@p...tiho-hannover.de> szukaj wiadomości tego autora

Monika Bujak <b...@k...net.pl> napisala

> [...]
nie
> ma 100% pewności, że nic się nie stanie. Wszak to mózg i jest pod tym

Najwazniejsze to zdiagnozowac typ napadow i dobrac odpowiednia terapie.
Niektore typy napadow mijaja z wiekiem, niektore moga sie nasilac, inne
wystepuja tylko w nocy i sa niegrozne, itd. Poza tym, jedne latwo poddaja
sie terapii, inne sa lekooporne.

4. Data: 2000-05-27 19:33:01

Od: "Mariusz" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze mam pytanko czy osoba chora na ta chorobe moze ja przekazac w genach
swoim dzieciom ??
pozdrawiam

Mariusz

5. Data: 2000-05-27 19:42:20

Od: "Mariusz" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika Bujak <b...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:01f301bfc6f3$605ca4a0$12cba0d4@tbujak...

> [...]
> lekarskiej + badań EEG można powoli(!!) odstawiać leki. Nigdy niestety nie
> ma 100% pewności, że nic się nie stanie. Wszak to mózg i jest pod tym

A czy taki chlopak chory na epilepsje ( mamy tutaj takiego na osiedlu ) moze
zyc normalnie tzn. Czy moze pic, palic, czy tez czynnie uprawiac sport np.
boks czy rownie podobne ??? Chodzi mi glownie o to czego nie powinien robic.
I czy podczas napadu epiepsji mozna stracic zycie ?? Nie chodzi mi tu o
udlawienie sie jezykiem czy wymiocinami. Co sie dzieje z takim czlowiekiem,
ktory ma wlasnie napad i co mozna zrobic aby mu pomoc??
pozdrawiam
Mariusz

6. Data: 2000-05-28 19:39:28

Od: b...@k...net.pl (Monika Bujak) szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2000-05-29 10:07:26

Od: "Mariusz" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika Bujak <b...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:010b01bfc8db$76c3ce00$12cba0d4@tbujak...
> [...]
> Reszta zależy od rodzaju napadów i co je wywołuje.
>
> Tyle streszczenia , jeśli chcesz coś więcej wiedzieć pytaj

Witam
Hmm wiec ponawiam moje pytanko czy taka osoba chora na epilepsje moze ta
chorobe przekazac swoim dzieciom w genach ??

8. Data: 2000-05-29 13:20:54

Od: b...@k...net.pl (Monika Bujak) szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2000-05-30 10:38:12

Od: "Mariusz" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika Bujak <b...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:00ee01bfc96f$bce8f600$11cba0d4@tbujak...
> Sorka, zapętliłam się i zapomniałam o tym pytaniu.

Nie ma sprawy lepiej pozno niz wcale :)

> [...]
> Jeśli chodzi o resztę to nie jest stwierdzona dziedziczność. Jest to wszak
> uszkodzenie ośrodkowego układu nerwowego.

Dziekuje za naswietlenie mi tej sprawy i pozdrawiam
Mariusz

ciaza a komputer
Lekarz ginekolog - kontakt
mazindol