proteza nogi

1. Data: 2000-05-26 07:05:40

Temat: proteza nogi
Od: t...@o...com (tete) szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuje informacji na temat protezy nogi (ponizej kolana), ile cos
takiego kosztuje, czy istnieja rozne rozwiazania techniczne (tansze,
drozsze). czy cos takiego jest w jakis sposob refundowane, ile czasu
trzeba czekac, itp, itd.

Chodzi mi o proteze dla dziecka w wieku okolo 11-12 lat, jak czesto
trzeba ja zmieniac - dziecko przeciez rosnie. Moze istnieja
rozwiazania pozwalajace wydluzac proteze w miare jak druga noga rosnie
?

I wreszcie jak duza swobode ruchu daje taka proteza, czy mozna w niej
np. biegac ?

Z gory dziekuje za informacje.

tete

2. Data: 2000-05-27 15:51:32

Temat: Re: proteza nogi
Od: Piotr <n...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

tete wrote:

> [...]
> ?
>
> I wreszcie jak duza swobode ruchu daje taka proteza, czy mozna w niej

Warto zobaczyc ksiazke:
http://medbook.com.pl/towar/274.htm
wewnatrz serwisu znajduje sie opis i spis tresci

3. Data: 2000-05-30 06:45:08

Od: "Anna Kupras" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tete napisał(a) w wiadomości: >
> [...]
>?
>
>I wreszcie jak duza swobode ruchu daje taka proteza, czy mozna w niej

Czesc !
Podaje adres w Lodzi (moze jest cos wiecej, ale ja znam tylko ten):
firma Medort, ul. A. Struga 20 tel 042- 637-33-64. Wspólpracuje ze szwedzka
firma SOL (Skandynawskie Laboratorium Ortopedyczne) na ul. (chyba)
Grabieniec (albo Pasjonistów ???).
Ogladalam ich katalog, protezy byly dostosowane do ew. wykonywanego
wysilku - czy tylko do chodzenia czy tez, np. do biegania ! Nie bylam
zainteresowana protezami i nie pamietam nic wiecej, oprócz tego, ze protezy
byly sliczne, ale drogie :(
Ja korzystalam z uslug firmy SOL i jestem _bardzo_ zadowolona.
Anna Kupras

cognitive restructuring
Ciaza - prosze o rade
Co to jest w pryszczu?