Epilepsja? ...

1. Data: 2001-06-03 22:03:07

Temat: Epilepsja? ...
Od: "Kamil Brygola" <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczow,

Pisze bo mam pewien problem ... Dzisiaj (niedziela)
moja kolezanka doznala ataku dziwnego drzenia reki,
wygladalo to jak epilepsja, dosc gwaltowne skurcze
ktorych nie mogla powstrzymac ... trwalo to ponad
godzine, twierdzi ze miala podobny atak ale o
mniejszym nasileniu i krotszym czasie ok 1,5 tygodnia
wczesniej... Dziewczyna stanowczo odmawia wizyty u
lekarza, pomozcie mi, jezeli to moze byc cos powaznego,
prosze o argumenty ktorymi przekonam ja do wizyty ...

pozdrawiam,

--
kb

2. Data: 2001-06-04 10:45:53

Temat: Re: Epilepsja? ...
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 4 Jun 2001, Kamil Brygola wrote:

> Pisze bo mam pewien problem ... Dzisiaj (niedziela)
> moja kolezanka doznala ataku dziwnego drzenia reki,
> wygladalo to jak epilepsja, dosc gwaltowne skurcze

moze byc - trudno spekulowac ale jednym z mozliwych
objawow moze byc tzw. padaczka jacksonowska. Trzeba
wykluczyc badz potwierdzic zmiane w mozgu. Moze
byc to oczywiscie takze tezyczka, czy nawet jakas
blaha sprawa ale zawsze trzeba bac sie tego,
co moze byc powazne i najpierw to zdiagnozowac.

Wizyta u lekarza jest bezwzglednie konieczna

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]