Podraznienia od golenia

1. Data: 2001-06-03 15:31:39

Temat: Podraznienia od golenia
Od: a...@r...com.pl (Michauer) szukaj wiadomości tego autora

Wiem, ze problem ten dotyczy wielu mezczyzn, ktorzy maja dosc wrazliwa
skore. Po goleniu okolic szyi powstaja podraznienia w postaci malych
krostek, zaczerwienienia i pojawia sie wrazliwosc na dotyk. Czy sa jakies
metody aby zlagodzic tego typu skutki golenia? Moze jest to kwestia doboru
odpowiednich srodkow kosmetycznych, ale jakich? Woda po goleniu tez w
pewnym stopniu podraznia przeciez skore. Dzieki za wszelkie sugestie :)

--
Michal Nejman (Michauer)
mailto:x...@i...pl

2. Data: 2001-06-03 16:02:58

Temat: Re: Podraznienia od golenia
Od: "Negatyw" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michauer" <a...@r...com.pl> napisał w wiadomości

> Wiem, ze problem ten dotyczy wielu mezczyzn, ktorzy maja dosc wrazliwa
> skore. Po goleniu okolic szyi powstaja podraznienia w postaci malych
> krostek, zaczerwienienia i pojawia sie wrazliwosc na dotyk. [...]

Mam to samo:
Zdecydowanie polecam pianki lub zele w spray'u z napisem SENSITIVE (czyli
dla skory wrazliwej).
Idealem sa te z dodatkiem aloesu - ma tak np. "GILETTE - Arctic Ice". Jesli
juz takie krostki i zaczerwienienia sie pojawily - posmaruj sie (uwaga -
bardzo brudzi !!!) mascia TORMENTIOL.

Pozdro
Negatyw

3. Data: 2001-06-03 16:56:43

Od: eclipse <e...@i...owg.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Michauer (a...@r...com.pl):

> [...]
> odpowiednich srodkow kosmetycznych, ale jakich? Woda po goleniu tez w
> pewnym stopniu podraznia przeciez skore. Dzieki za wszelkie sugestie :)

Mój patent: elektryczna maszynka do golenia. Rewelacja.

--
[ e...@i...owg.pl ] [ 608-610-581 ]
[ registered linux user: 205102 ]

4. Data: 2001-06-03 17:25:09

Od: "Obeliks" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie Faceci,
Jak mialem dwadziesciapare lat to golilem sie codziennie polsilverem :-) i
nie mialem problemu, ale po trzydziestce zarost mi stwardnial (a kreci sie
we wszystkie strony swiata) i mialem ten problem od 3 lat. Niestety jest
jedno rozwiazanie skuteczne:
BRZYTWA. Kupilem brzytwe w Japonii (ok. $275) i od tego czasu nie mam
problemów. Tuz przed tym golilem sie co drugi dzień - pomagało. Jeszcze
dobrą metodą są "gorące ręczniki" Golimy się rano i skora jest b sucha,
nawilzamy ja kladac bardzo goracy recznik na twarz ok. 2 min.
uwaga: golenie Mach3 jest skuteczne ale trzeba uwazac na kierunek zarostu.
uwaga2: twardy krem jest lepszy niz miekki. Dobry jest Gilette sesitive, jak
pisal poprzednik.

TEMAT "RZEKA" A KAZDY SIE WSTYDZI PISAC !!! :-) :-) :-)

ADAM.

hauer <a...@r...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9fdl8r$8p7$...@k...man.lodz.pl...

5. Data: 2001-06-03 18:40:02

Od: "Negatyw" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Obeliks" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

> Dobry jest Gilette sesitive, jak
> pisal poprzednik.

Dzieki !!! :)))

> TEMAT "RZEKA" A KAZDY SIE WSTYDZI PISAC !!! :-) :-) :-)

No bo wykreowany przez wspolczesne feministki "100% facet" to gosciu, ktory
zapierdala 12 godzin dziennie i zawsze jest zadbany - to sie robi tak samo z
siebie... :))))) he he he

Pozdro
Negatyw

6. Data: 2001-06-03 20:41:38

Od: "Mateusz Delarue" <d...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Negatyw" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
ktory
> zapierdala 12 godzin dziennie i zawsze jest zadbany - to sie robi tak samo

Nie zapominaj jaki wizerunek kobiety my kreujemy: zapierdala 12 godzin,
pozostale 12 w lozku, jest wiecznie usmiechnieta, chetna i zadowolona i
gladko wygolona gdzie sie da:) a bikini po goleniu tez sie zajebiscie
babrze. Ba, nawet codziennie golone pachy, tak wiec jestesmy z nimi kwita:)
Chyba ze wszyscy solidarnie zaczniemy chrzanic golenie?

delarue

7. Data: 2001-06-03 21:17:03

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michauer napisał(a):

> Woda po goleniu tez w
> pewnym stopniu podraznia przeciez skore. Dzieki za wszelkie sugestie :)

A krem Nivea?

--
Pozdrawiam, Kaja

" Ćwiczenie czyni mistrzem; wprawa prowadzi
do doskonałości"

8. Data: 2001-06-04 00:58:01

Od: "JeRRy" <j...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odpowiednich srodkow kosmetycznych, ale jakich? Woda po goleniu tez w
> pewnym stopniu podraznia przeciez skore. Dzieki za wszelkie sugestie :)

Znamy to... ;-)
Po pierwsze przylozyc sie najlepiej jak sie da do "przygotowania papy" ;)
Najlepiej solidnie zmoczyc twarz/zarost przed goleniem ciepla woda (wilgotny
recznik, zwykle pochlapanie, a najlepiej wczesniejsza ciepla kapiel). Pamietac o
nowym, ostrym nozu !!! "Brac" zarost tylko raz a dobrze (stad te ostre noze)
w jednym miejscu, NIE POPRAWIAC. Olac calkowicie wode po goleniu i inne
specyfiki. Wystarczy ze zadbamy w naszej sytuacji o "reszte ciala", a tworz
oszczedzmy,
biedacy... ;-) Bardzo dobrze dzialal na mnie (zanim po latach sie uodpornilem) krem
w tubce (po goleniu) Oriflame serii "Glacier"... a... i nie wycieramy, a osuszamy
twarz
po akcji.

pozdro
------------
JeRRy
-------------

9. Data: 2001-06-05 06:34:41

Od: "krys" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
doboru
> odpowiednich srodkow kosmetycznych, ale jakich? Woda po goleniu

Cześć chłopaki!
Mój mąż przestał mieć ten problem, od kiedy zaopatrzyłam go w balsam po
goleniu Nivea for men. Jest też jakiś krem tego typu, ale nazwy nie
pamiętam.
Justyna

10. Data: 2001-06-05 15:59:54

Od: "Negatyw" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eclipse" <e...@i...owg.pl> napisał w wiadomości
row...

> Mój patent: elektryczna maszynka do golenia. Rewelacja.

Kiedys probowalem. Trzeba miec twardy zarost. Jedno jest pewne - mimo
wszystko higiena golenia (i dokladnosc) jest wieksza przy goleniu
"unplugged". :))) Poza tym maszynka elektryczna kiepsko sobie radzi z
szyja... Wszystkie nowinki technologiczne w tej branzy, sprowadzaja sie
wlasnie do problemow z szyja.

Pozdro
Negatyw

testy- weterynaria Olsztyn
eChild 2001 - Zapłodnienie -
afery.. afery... afery...
Magnez i cynk
egzamin testowy dla rozpoczynających specjalizację