Podraznienia od golenia

11. Data: 2001-06-07 08:03:17

Temat: Re: Podraznienia od golenia
Od: "Gajda" <g...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

moj maz kazal napisac, ze poleca na problem twarzy golonej krem ktory
pamieta PRL - o wdziecznej nazwie BRUTAL ( ostatnio widzialam w domach
centrum, z kosmetycznym dziale..)

12. Data: 2001-06-07 16:24:56

Od: "Rs" <r...@p...zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem, ze problem ten dotyczy wielu mezczyzn, ktorzy maja dosc wrazliwa
> skore. Po goleniu okolic szyi powstaja podraznienia w postaci malych
> krostek, zaczerwienienia i pojawia sie wrazliwosc na dotyk. Czy sa jakies
> metody aby zlagodzic tego typu skutki golenia? Moze jest to kwestia doboru
> odpowiednich srodkow kosmetycznych, ale jakich? Woda po goleniu tez w
> pewnym stopniu podraznia przeciez skore. Dzieki za wszelkie sugestie :)

Ja bym polecil pianke do golenia Biotherm. Niestety nie jest tania :( Ale po
niej niepotrzebne sa juz zadne plyny po goleniu i twarz jest OK. Jak dla
mnie super. Przed tym probowalem chyba wszystkie Gilety, Nivea, itp...
zawsze mialem czerwona twarz. Stosuje ta pianke juz od ok roku i jest
super. Polecam.

Szu

p.s. Ta firma ma tez inne niezle kosmetyki do pielegnacji twarzy dla
mezczyzn. Niestety cena :((((

13. Data: 2001-06-09 19:14:22

Od: a...@r...com.pl (Michauer) szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za wszystkie porady. Najbardziej podoba mi sie metoda "mokre
reczniki" i kremik firmy Gilette tez budzi nadzieje na ladna twarz bez
zaczerwienienia. Sprobuje i zobacze. :)

--
Michal Nejman (Michauer)
mailto:a...@r...com.pl

testy- weterynaria Olsztyn
eChild 2001 - Zapłodnienie -
afery.. afery... afery...
Magnez i cynk
egzamin testowy dla rozpoczynających specjalizację