Especially for Duch and "Nowy" TRener

1. Data: 2010-06-18 08:55:51

Temat: Especially for Duch and "Nowy" TRener
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.youtube.com/watch?v=22VgzZQXbog

I uśmiechu życzę, MK

***
Mieszkał w samym sobie
jak gawron w wieży bez dachu.

2. Data: 2010-06-18 09:42:55

Temat: Re: Especially for Duch and "Nowy" TRener
Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Był to dzień 18-czerwiec-10, kiedy Vilar otworzył usta i usenet napełnił
się słów muzyką:

> http://www.youtube.com/watch?v=22VgzZQXbog
>
> I uśmiechu życzę, MK

Już dawno widziałem. To im się udało :)
Ale tylko to. I też to trochę słabe - że jedyne co potrafią to małpować.

3. Data: 2010-06-18 09:46:37

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Był to dzień 18-czerwiec-10, kiedy Vilar otworzył usta i usenet napełnił
się słów muzyką:

> http://www.youtube.com/watch?v=22VgzZQXbog
>
> I uśmiechu życzę, MK

BTW - mało fajne jest tez używanie dzieci.
Nawet jeśli okazałoby się, że to dzieci polityków PO.
A to ponoć córka Rafała Grupińskiego - a filmik stylizowany na "całkiem
przypadkową produkcję ludową".

Aha, ja tam jestem roześmiany, nie wiem jak Ty :)

4. Data: 2010-06-18 09:52:28

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:1qxs4k5xxnpy3.dlg@trenerowa.karma...
> [...]
> przypadkową produkcję ludową".
>
> Aha, ja tam jestem roześmiany, nie wiem jak Ty :)

Mnie się podoba zabawne skojarzenie.

W ogóle sytuacja przyjęła już tak absurdalny wymiar, że zostaje czysty i
swobodny śmiech.

Nie lubię wyborów, polityków. Tej całej szopki.
Coraz bardziej irytuje mnie ich przymus skupiania na sobie uwagi [i to
oczywiście niezależnie od opcji]. Wzięli by się do roboty i zrobili coś
konstruktywnego, zamiast głowę zawracać... (takie mam mniej więcej stosunek
do naszej sfery politycznej).

MK

5. Data: 2010-06-18 10:06:51

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Był to dzień 18-czerwiec-10, kiedy Vilar otworzył usta i usenet napełnił
> [...]

Owszem owszem, ale mogliby więcej mieć takich koncepcji, a Sławomira Nowaka
powinni schować głęboko w jakimś stogu siana :)

Wolisz brak wyborów? :)

6. Data: 2010-06-18 10:17:10

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:1921lkdmqjptp$.dlg@trenerowa.karma...
> [...]
> Nowaka
> powinni schować głęboko w jakimś stogu siana :)

Hah, cwaniaczek :-)))
Wolałabym mieć wybór :-P

MK

PS. Np. uświadomiłam sobie, że gdyby Kopacz kandydowała... to z moją obecną
wiedzą na jej temat, bardzo by mi się podobała. Tylko może szkoda by jej
było dla tak figuratywnej roli.
I należałoby zadać teraz pytanie, czemu żadna kobieta nigdy nie starowała w
wyborach na to stanowisko? W sumie ciekawe.

7. Data: 2010-06-18 10:17:11

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Vilar wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
> oczywiście niezależnie od opcji]. Wzięli by się do roboty i zrobili coś
> konstruktywnego, zamiast głowę zawracać... (takie mam mniej więcej

Najważniejsze to jakoś wytrzymać do niedzieli, a później jeszcze ze dwa
tygodnie. Potem pojawią się ogórki.

Tak więc:
http://www.youtube.com/watch?v=W4o0ZVeixYU&feature=p
layer_embedded

Qra, i zjeżdżam

8. Data: 2010-06-18 10:22:55

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dnia dzisiejszego niebożę Vilar wylazło do ludzi i marudzi:

> Najważniejsze to jakoś wytrzymać do niedzieli, a później jeszcze ze dwa
> [...]

O jaaa Qro, też tak chcę ! W Wawce!!
(a najbardziej podobał mi się Pan "pod krawatem" godnie przesuwający się
czerwonym korytkiem. I miny obserwatorów. Bezcenne).

Idę rozesłać znajomym. Weekend, też im się należy :-))).

Dzięki, MK

9. Data: 2010-06-18 10:45:04

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dnia dzisiejszego niebożę Vilar wylazło do ludzi i marudzi:
>>
> Najważniejsze to jakoś wytrzymać do niedzieli, a później jeszcze ze dwa

Po fontach mozna bylo szybko poznac, ze to wirus VW.

10. Data: 2010-06-18 11:11:04

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Ghost wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

layer_embedded

> Po fontach mozna bylo szybko poznac, ze to wirus VW.

Taki mi nie szkodzi. A nawet się nieźle prowadzi.

Qra, i zjeżdżam

Re: Byt z założenia
GDZIE SAN...
ixelko...