Especially for Duch and "Nowy" TRener

21. Data: 2010-06-18 14:59:41

Temat: Re: Especially for Duch and "Nowy" TRener
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" <v...@u...to.op.pl> napisał w wiadomości
news:hvfub2$7e9$1@news.onet.pl...

> Przepraszam,
> poniosło mnie, MK

Apology accepted, Captain Needa.

22. Data: 2010-06-18 16:43:25

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-06-18 15:00, niebożę Vilar wylazło do ludzi i marudzi:

layer_embedded

> A rozdzielić genialny pomysł ze zjeżdżalnią od produktów VW nie łaska???
>
> Przecież nikt Ci nie każe łykać reklamy (pastylek), czyż nie?

Nocoty! To byłoby zbyt prost(acki)e.

Uwaga! Poniższe jest co najmniej interesowne...
http://www.youtube.com/watch?v=wZeS0Un3jwk&feature=p
layer_embedded
... ale za to jakie reklamowo urocze.

Qra
--
Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

23. Data: 2010-06-18 16:47:19

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" napisał:

> Gdybym nie podpowiedzial tego VW to raczej bys nie zauwazyla.

Niedobry Ghost ;)

> Mocne! Dobrze, ze juz weekend, moze do poniedzialku wytrzezwieje.

POd jednym warunkiem :D

--
Pozdrawiam - Aicha (i zaraz robię offline do niedzielnego wieczora)

24. Data: 2010-06-18 18:39:03

Od: kszeslaf hoopqa <p...@c...prl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 18 Jun 2010 12:06:51 +0200, tako rzecze Nowy lepszy tren R:

> Wolisz brak wyborów?

Podobno dokonując wyboru zgadzasz się na poniesienie konsekwencji.

25. Data: 2010-06-18 23:54:46

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <hvfcap$cgr$1@news.onet.pl>, v...@U...TO.op.pl says...

> http://www.youtube.com/watch?v=22VgzZQXbog

Dobre :)

26. Data: 2010-06-19 15:51:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 18 Jun 2010 15:35:04 +0200, Vilar napisał(a):

layer_embedded

> Napisałam niżej
> I nie mieszałabym wątków, bo te paralele robią się zbyt odległe.

Ależ skąd. bardzo bliskie.

27. Data: 2010-06-19 15:53:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 18 Jun 2010 16:03:13 +0200, Vilar napisał(a):

> Przepraszam,
> poniosło mnie, MK

Ghosta nie czytam, nie wyświetlają mi się jego posty, więc nie mógł mi
niczego o VW podpowiedzieć. Widze go dopiero w Twoim cytacie. Jego
zadufanie mnie śmieszy. Jakby trudno było komukolwiek poza nim zauważyć
nazwę koncernu w filmiku :-/

28. Data: 2010-06-19 17:45:38

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niczego o VW podpowiedzieć. Widze go dopiero w Twoim cytacie. Jego
> zadufanie mnie śmieszy. Jakby trudno było komukolwiek poza nim zauważyć

Fakt, ze sie tlumaczysz, dowodzi, ze czytasz i ze to jednak ja Ci zwrocilem
uwage na fakt, ze to reklama.

29. Data: 2010-06-20 06:16:09

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Fakt, ze sie tlumaczysz, dowodzi, ze czytasz i ze to jednak ja Ci
> zwrocilem uwage na fakt, ze to reklama.
no, nie wiesz lepiej...
;)

kiwiko