Eveline Cosmetics

1. Data: 2004-09-18 15:30:46

Temat: Eveline Cosmetics
Od: "Slawka" <p...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktoś używał może Kremu wyszczuplającego Slim Extreme 3D?
jakie efekty?

pzdr,
Sławka

--
Ciężko rozmawia się z tymi,
którzy czytaja wyłącznie książeczki czekowe.

1. Data: 2004-09-18 16:01:11

Temat: Re: Eveline Cosmetics
Od: "Nick(i)" <a@.spl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-09-18 17:30, Użytkownik Slawka napisał:

> czy ktoś używał może Kremu wyszczuplającego Slim Extreme 3D?
> jakie efekty?

mieszane uczucia
z jednej strony calkiem dobre efekty ujedrniajace, skora jest napieta i
gladka (ale uzywalam rownoczesnie kremu i serum) a z drugiej strony jak
zeczly sie chlodne poranki i wieczorny nie moglam sie smusic do
posmarowania tymi specyfikami bo tak okropnie chłodzą ciało ze poprostu
było mi paskudnie zimno :(
Krem lub serum uzyte osobne mniej ziebi ale tez efekt nie az tak
spektakularny, uzte razem moga czlowieka zamrozic ... ale tez ładnie
wygładzaja jak juz psialam...

specyfiki wybitnie na lato :)

pozdr

1. Data: 2004-09-19 12:00:12

Od: "KrasiaK" <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slawka" <p...@m...icpnet.pl> napisał w wiadomości
> czy ktoś używał może Kremu wyszczuplającego Slim Extreme 3D?
> jakie efekty?

Uzywam go i musze przyznac ze efekt jest bardzo zadowalajacy! skóra
gładziutka i mysle ze sobie dobrze poradzil z celuitem, u mnie moze dał
takie efekty bo i schudłam 10 kilo ale z wszystkich takich specyfikow to
uwazam ze to serum jest najlepsze, a efekt chłodzenia jest i to nawet duzy i
na poczatku tez bylam przerazona ale skora przyzwyczaila sie i juz mi to nie
przeszkadza,
pozdrawiam!( ps. login jest mojego chłopaka...:-)

1. Data: 2004-09-19 12:20:13

Od: "Anna J." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slawka" <p...@m...icpnet.pl> napisał ...
> czy ktoś używał może Kremu wyszczuplającego Slim Extreme 3D?
> jakie efekty?

Podpisuję się pod wypowiedziami przedmówczyń: działanie chłodzące i nawet
nieźle ujędrnia skórę.
Dodam jeszcze, że moim zdaniem Serum pachnie trochę ładniej (delikatniej)
niż Krem - nie wiem czy ktoś jeszcze miał podobne odczucia.
Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2004-09-20 09:17:20

Od: ola* <s...@u...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Slawka napisał(a):

> czy ktoś używał może Kremu wyszczuplającego Slim Extreme 3D?
> jakie efekty?
>
> pzdr,
> Sławka
>
> --
> ha, wiesz ze ja uzywalam bo w jakiejs gazetce znalazłam próbke (duuzy krem 250 ml)i
szczerze troszeczke widac efekty ale no coz...;)

1. Data: 2004-09-20 09:44:42

Od: "Slawka" <p...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

krem 250 ml)i szczerze troszeczke widac efekty ale no coz...;)

dziękuję wszystkim za odpowiedzi!

pzdr,
Sławka

sztuczne paznokcie
kto używa środków prostujących-stylizują cych?
utwardzacze - oczekuje propozycji :)
jaki kremik pod oczy na zmarszczki?
masaz leczniczy