[gdzie w Wawie] kosmetyczka &...

1. Data: 2004-09-18 16:26:12

Temat: [gdzie w Wawie] kosmetyczka &...
Od: amfora <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po przeprowadzce z Mokotowa na Saską Kępę poszukuję nowej
kosmetyczki oraz klubu fitness. Dobry fryzjer też by się
przydał, ale tu jestem bardziej elastyczna jeśli idzie o
lokalizację. Czy możecie polecić jakieś sprawdzone miejsca,
gdzie (dodatkowo) ceny nie będą zabijać?

W sieci znalazłam tylko http://www.saska-fitness.pl/ i z
samego opisu zapowiada się atrakcyjnie. Ktoś zna to
miejsce z autopsji i może się podzielić doświadczeniami?

amf.

--
./|\. http://akson.sgh.waw.pl/~ad20082/ ./|\.
Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia,

1. Data: 2004-09-20 10:49:56

Temat: Re: [gdzie w Wawie] kosmetyczka &...
Od: "Bozenka" <b...@s...pw.edu.pl.terefere> szukaj wiadomości tego autora

"amfora" wrote in message news:cihnj4$afi$1@absolut.sgh.waw.pl...
> Po przeprowadzce z Mokotowa na Saską Kępę... <...>

A może możesz polecic na Mokotowie kosmetyczkę i fryziera, spełniających
Twoje warunki ;), to akurat moja część Warszawy :)

Bożenka :)
słoneczna miodzio dziewczyna

1. Data: 2004-09-20 12:45:33

Od: amfora <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bozenka <b...@s...pw.edu.pl.terefere> wrote:

> A może możesz polecic na Mokotowie kosmetyczkę i fryziera, spełniających
> Twoje warunki ;), to akurat moja część Warszawy :)

Przetestowałam kilka miejsc. :)
Salon Jean Louis David na Puławskiej (przy Rakowieckiej) - fryzjer
ma na imię Rafał (?) [niewysoki blondyn, nie musiałam pamiętać, bo
info zostaje w kompie i przydzielają z reguły tego samego fryzjera].
Raczej drogo, ale z pomysłem.
Całkiem zwyczajny salon zaraz obok JLD - właścicielka ma świetną
wyobraźnię i potrafi coś ciekawego doradzić. Była autorką kilku
rewolucji na mojej głowie. Udanych rewolucji oczywiście.
Inny całkiem zwyczajny salon, też na Puławskiej, na wysokości parku
Morskie Oko. Tam najczęściej zamawiałam fryzurę "tak samo, tylko
krócej". Przez 4 lata się nie zdarzyło, żeby mi fryzjerki coś na
głowie skiepściły.

Co do kosmetyczki, to muszę przyznać, że najbardziej inwazyjne
zabiegi wykonuję u znajomej, do której mam bezgraniczne zaufanie
(jedyna wada to gabinet 300 km od Wawy). Ale korzystałam z usług
"całkiem zwyczajnego salonu na Puławskiej II" oraz niedawno
otwartego salonu Metamorfoza na Kazimierzowskiej. Bardzo
przyjemnie.

amf.

1. Data: 2004-09-20 17:34:38

Od: "Bozenka" <b...@s...pw.edu.pl.terefere> szukaj wiadomości tego autora

"amfora" <a...@i...pl> wrote in message
> Przetestowałam kilka miejsc. :)
<...>

Dzieki :)))))

Bozenka :)
sloneczna miodzio dziewczyna

Eveline Cosmetics
sztuczne paznokcie
kto używa środków prostujących-stylizują cych?
utwardzacze - oczekuje propozycji :)
jaki kremik pod oczy na zmarszczki?