Expres Ciśnieniowy Krups - opinie.

1. Data: 2007-01-02 09:25:50

Temat: Expres Ciśnieniowy Krups - opinie.
Od: "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie zastanawiam się nad kupnem ekspresu Krups'a XP 2000 lub XP 2050.
Czy może są tu jacyś użytkownicy wyżej wymienionych ??? Chętnie poznałbym
opinie użytkowe. Patrzyłem troszkę po internecie i ciężko jest znaleźć
jakąś opinie rzeczową, bo albo jest to opnia "fetyszystów" kawy mówiąca, ze

praktycznie nic poniżej czterech cyferek w cenie nie jest warte użytkowania

a ekspres przelewowy (który się znajduje też w tym krupsie) to
bluźnierstwo. Inne oponie mówia o tym, że skoro jest to ekpres kilka razy
droższy od taniej przelewówki to musi być OK.

Więc jak Wasze opinie na ten temat ???

A może zaproponujecie coś podobnego w cenie do 1000 PLN ???

--
Artur Nowacki
Dom GG: 9856 Praca GG 9286991

2. Data: 2007-01-02 09:59:46

Temat: Re: Expres Ciśnieniowy Krups - opinie.
Od: "ZbyszekZ" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Jan 2, 10:25 am, "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> wrote:
> Właśnie zastanawiam się nad kupnem ekspresu Krups'a XP 2000 lub XP 2050.
> Czy może są tu jacyś użytkownicy wyżej wymienionych ???

Wymienionego nie, nie widzę potrzeby posiadania tego czegoś
przelewewowego a miejsce w kuchni jest cenne (znaczy mamy oddzielne i
nie używane więc leży w piwnicy).
Natomiast od kilku lat (3-4) mam ekspres Krupsa z tych tanich i jestem
zadowolony Faktem jest że uzyskanie dobrego cremo wymaga znacznie
więcej przyłożenia się niż przy ekspresie Saeco, ale za to jaka
satysfakcja :-)

--
ZZ@private

Lodowka do 1200 zl
Kominek i swąd w domu.
Naczynia do gotowania w kuchence mikrofalowej
sprzęt do zabudowy
Ktora zmywarke wybrac?