FUJ....

From: m...@y...com
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: FUJ....
Date: 5 Jun 2003 00:12:12 +0200

wczoraj zdarzyla mis ie taka sytuacja. jak juz wsiadalam z chlopakiem do
samochodu, zaczepil nas jakis facet, zaczal pytac o droge, pozniej zaczal
patrzec na mnie i spytal czy nie bylabym zainteresowana praca modelki. pytal o
moje wymiary, kazal sie obrocic, itd. ten "modeling" okazal sie byc pozowaniem
nago, jak to ten "pan" okreslil "sexy look". poczulam sie jak kawal miesa.
najgorsze bylo to ze on nie mowil do mnie tylko do mego chlopaka, pytal sie go
czy ja bym byla zainteresowana takim typem pracy, a ja przeciez stoje obok
(!!!). poczulam sie jak... (ah :(( ). moj chlopak oczywiscie powiedzial, ze w
zadnym wypadku, ze sie nie zgadza!!
pomyslalam sobie pozniej o tych wszystkich babkach co daja sie fotografowac
tym wszystkim obslinionym facetom i pozwalaja zamieszczac swoje zdjecia w
kalendarzach albo jakis magazynach. ja juz po samej rozmowie czulam sie
conajmniej niesmacznie. co posowa te dziewczyny do tego? desperacja? brak
pieniedzy?

Kasia