FUJ....

1. Data: 2003-06-05 15:02:05

Temat: Re: FUJ....
Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

> I tu widzę jedyny błąd. Twój chłopak nie miał prawa się zgadzać lub
> nie - powinien odpowiedzieć, że
>
> 'to czy moja dziewczyna będzie chciała być modelką czy nie zależy
> jedynie od niej - proszę z tym zwracać się do niej a nie do mnie'

wiesz teraz to tak latwo jest mowic, jak jest to powiedzenie, "Polak madry po
szkodzie". tak bylo i tutaj. ta propozycja spadla na nas tak gwaltownie ze
mnie zatkalo, a mojego chlopaka stac bylo na wypowiedzenie tych slow.

> i dodatkowo jego obowiązkiem była ochrona Ciebie przez cały czas (i to
> bez względu na podjętą przez Ciebie decyzję)

oczywiscie ze mnie chronil, powiedzial "NIE!!"
wiesz jesli nic by nie powiedzial i spojrzal na mnie z zapytaniem czy chce,
pomyslalabym ze mu nie zalezy i ze jesli pojde on sie dostosuje, a to by bylo
juz bardzo zle.

> A czy ty byś chciała czy nie to Twoja sprawa

jasne ze tak, ale moj chlopak zna mnie na tyle ze wie iz moja odpowiedz bylaby
rowniez "nie"

> Pozdrawiam
> Qwax

pozdr
Kasia

1. Data: 2003-06-05 15:14:40

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <m...@y...com> napisał w wiadomości
>
> może jestem niemoralna, ale moja pierwsza reakcja na twoją historię to:
>
> WOW! :) Gratuluję, !
>
> To fajnie, kiedy podobasz się mężczyznom. Ja bym się cieszyła, gdyby ktoś mi
> zaproponował modelkowanie

no ja tez bym sie cieszyla, jesli tylko nie musialyby to byc "pieprzne"
magazyny, lub kalendarze.

> Traktuję coś takiego jak pewnego rodzaju komplement

mozna to tak potraktowac. i ciesze sie ze podobam sie facetom. tyle ze moja
swiadomosc, psychika, to jaka jestem w srodku i to jak wyglada moje cialo nie
zabardzo pasujemy do siebie. stad moje ciagle niezadowolenie z mego wygladu.
czuje sie niepewnie i stad wzielo sie to odczucie na propozycje tego faceta.

1. Data: 2003-06-05 18:51:01

Od: "kazoo" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uwazam, ze duzo kobiet lubi pozowac i chce by podziwiano ich ciala!
Nie sadze, zeby do magazynow typu Playboy, Max itp. ktos je sila zaciagal...
same leca az sie kurzy!

Z calego postu jedno do mnie dotarlo:
Jestes ladna kobieta i pochwalilas sie tym!

bezczelny.kazoo

1. Data: 2003-06-05 19:53:53

Od: "Natalia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości
> mi w
>
> A po co ci wódka w żyłach - krew nie wystarcza?
> ;-)))

a żebym to ja wiedziała po co mi ten alkohol w żyłach.... :))
(zawsze lepsze takie żyły, niż np. podcięte? ;) - to żart
lubię pić i tyle
chyba potrzebuję cały czas odmiennych stanów świadomości, czy czegoś takiego

pozdrowienia

Natalia

1. Data: 2003-06-05 20:23:50

Od: "Natalia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wygladu.
> czuje sie niepewnie i stad wzielo sie to odczucie na propozycje tego

zadowolenie z własnego wyglądu jest b. ważne i pomaga w wielu sytuacjach
poza tym niestety tak się składa, że oceniają nas najpierw i przede
wszystkim po wyglądzie
ktoś tu kiedyś jakieś statystyki i procenty podawał...
ciesz się, że inni widzą cię jako atrakcyjną laskę itd :) to można
wykorzystać,
to bzdura, że atrakcyjne kobiety mają problem z pracodawcą, pracą itd, bo
ładna dziewczyna, która jest tego świadoma i umie to wykorzystać, zawsze na
swojej urodzie zyskuje.
:))
np. mam kształty całkiem kobiece (trochę jak Monica Bellucci)
potrafię tak się ubrać i tak zachowywać, żeby wszyscy mężczyźni dookoła
gapili się
wzrokiem pełnym tego co ci się tak nie podobało w tym facecie co cię
zaczepił...
bawi mnie to
innym razem zakładam sukienkę worek, związuję włosy, nie używam pomadki
i odgrywam bezpłciową intelektualistkę
to są ciekawe sprawy, tak słodko można manipulować swoim wyglądem
tylko najpierw trzeba ten wygląd polubić
a komplementy ze strony innych mogą ci w tym pomóc

pozdrowienia
Va bene, un bacione! Ciao

Natalia

1. Data: 2003-06-05 22:20:48

Od: Kalgary <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janek K wrote:

> [...]
>>

> Zgorszenie - z perspektywy emocjonalnej - pojawilo sie wraz z
> nauczycielka, poniewaz wniosla ona ze soba swiete oburzenie, iz oto jakas
> pariaska propaguje swoje niemoralne nawyki zawodowe wsrod
> "niewinnych" ;-), powierzonych pieczy tej nauczycielki.
>
> Zgorszenie - z punktu widzenia moralistyki - pojawilo sie wraz z pomyslem
> "zrzuty" na "taniec". Pomysl powstal z inspiracji "panienki" (lub raczej
> jej zawodu).
>
> Punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia. Jesli sie jest pasazerem, to
> wprawdzie trzeba przypiac sie pasami, ale nie ma sie przywileju

Gdybyś był w porządku, nie zauważyłbyś w tym nic złego, za to zauważyłbyć
osobę, która tak jak Ty stara się żyć, zauwazyłbyś życie, nie lubisz wielu
wad, nie dlatego, że są złe, ale dlatego że sam je posiadasz i nie chcesz
się z nimi konfrontować w swoim zyciu, łatwiej jest osądzić że to złe, bacz
aby Cię nie osądzono za twoje wady:)
Pozdrawiam, KL.

1. Data: 2003-06-05 22:53:54

Temat: BARDZO OK !!!
Od: "puciek2" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestes ladna kobieta i pochwalilas sie tym!

A ja bym dodał jeszcze. TAK TRZYMAJ !!!

pozdrawiam,
puciek.

1. Data: 2003-06-05 23:17:53

Od: Janek K <jankul1@sink_spam_autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kalgary <k...@g...pl> wrote in news:bbofnt$s4j$3@korweta.task.gda.pl:

> [...]
[cut]

> Gdybyś byl w porządku, nie zauwazylbyś w tym nic zlego, za to
> zauwazylbyc osobe, która tak jak Ty stara sie zyc, zauwazylbyś zycie,
> nie lubisz wielu wad, nie dlatego, ze są zle, ale dlatego ze sam je
> posiadasz i nie chcesz sie z nimi konfrontowac w swoim zyciu, latwiej
> jest osądzic ze to zle, bacz aby Cie nie osądzono za twoje wady:)
> Pozdrawiam, KL.

A to ja z Chrystusem mam przyjemnosc! ;-))

Pozdrawiam i milego nawracania, a nade wszystko rozumienia zycze, :-)

Janek

--
"It is bad to carry even a good thing too far. Even concerning things
such as Buddhism, Buddhist sermons, and moral lessons, talking too much

1. Data: 2003-06-06 01:15:16

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

> Jestes ladna kobieta i pochwalilas sie tym!
jakbys czytal inne moje posty do bys wiedzial ze chcwalic to ja sie nie mam
czym :)

kasiek

1. Data: 2003-06-06 06:46:08

Temat: Odp: FUJ....
Od: "Smerf" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@y...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> conajmniej niesmacznie. co posowa te dziewczyny do tego? desperacja? brak
> pieniedzy?

poczyłabyś się również jak 'kawał mięsa' pozując do takich fotografii jak
poniższe?

http://wfmh.org.pl/galeria/akty/index.html

Smerf

Problem z Dziewczyną. POMOCY!