FUTRYNY

1. Data: 2002-06-04 07:59:48

Temat: FUTRYNY
Od: "Artur" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

WITAM
mam taki problem pomalowałem futryny wejsciowe i teraz bardzo ciężko
otwiera się drzwi wejściowe już nie mówiąc o dźwięku jaki się słyszy podczas
otwierania w jaki sposób można temu zaradzić dodam tylko iż farba jest
szybko schnąca

pozdrawiam
Air

1. Data: 2002-06-05 14:45:49

Temat: Re: FUTRYNY
Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> WITAM
> mam taki problem pomalowałem futryny wejsciowe i teraz bardzo ciężko
> otwiera się drzwi wejściowe

Albo przestrugac drzwi (o ile sa drewniane i nie maja okuc), albo opalarka
usunac farbe z futryny (i ta nowa i wszystkie warstwy starej) i pomalowac
jeszcze raz.
Jest jeszcze mozliwosc, ze drzwi sie opuscily na zawiasach i ocieraja sie
jedynie wzdluz jednej krawedzi, podczas gdy na przeciwleglej jest szpara -
wtedy trzeba skorygowac ustawienie zawiasow.
Ewentualnie po prostu miejsca, gdzie sie drzwi ocieraja smarowac wazelina i
liczyc sie z tym, ze bedzie ciut ciezej poki sie nie wytrze, a potem bedzie
lekko ale za to brzydko

J.

Meble z IKEI
Aquafilter