Meble z IKEI

1. Data: 2002-06-04 07:06:53

Temat: Meble z IKEI
Od: <z...@s...tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mieszkam w Szczecinie i chciałbym kupic sofe w IKEI w Poznaniu.
Mam pytanie: jak to przewieźć do Szczecina, jaki transport i cena.
Moze ktos mial podobny problem.

Zbycho

1. Data: 2002-06-04 08:24:24

Temat: Re: Meble z IKEI
Od: "apc_edi" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie kupuj mebli w IKEI ! Mam od nich trochę rzeczy: łóżko, pojemnik na
pościel, taborety, materac, regały, pojemnniki, pościel. Łóżko nadaje się do
wyrzucenia po 2 latach normalnej eksploatacji. Materac też jest
zdefasonowany. Taboret już dawno wylądował na śmietniku - rozpadł się (seria
IVAR). Pościel po pierwszym praniu straciła wymiary i kolor. Tylko pojemnik
na pościel się trzyma. Poszukaj lepiej u lokalnego stolarza w Szczecinie
(mnie zrobił regał na podstawie zdjęcia z katalogu IKEI) a za różnicę na
kosztach transportu weź np. lepszy materiał.
IKEA to niestety podłej jakości meble - są ładne, owszem, ale na tym kończą
sięich zalety - lepiej ich nie używać.

apc_edi

1. Data: 2002-06-04 10:45:34

Od: "_Taunus_" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "apc_edi" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
do
> wyrzucenia po 2 latach normalnej eksploatacji. Materac też jest

az sie boje zapytac co Ty robiles na tym lozku ;-)))

a na powaznie - nie jest az tak zle - mamy lozko (w zasadzie sama rame pod
materac) wlasnie z Ikei - niedlugo mina 3 lata - lozko przezylo dwie
przeprowadzki (w tym jedna z calkowitym demontazem - co zazwyczaj nie sluzy
tego typu meblom) i raczej nic nie wskazuje na to, zeby mialo isc na
smietnik

nie wypowiadam sie odnosnie materacy/poscieli - bo takowych po prostu nie
kupowalem w Ikei - a w przypadku mebli - to niestety duzo zalezy od
montazu - ten musisz wykonac samodzielnie - jesli wiec cos spaprzesz - to
pozniej sa takie efekty, ze meble po dwoch latach nadaja sie do wyrzucenia

pozdrawiam,
_Taunus_

PS: Ikea na pewno nie jest sklepem z materialami najwyzszej jakosci (mimo,
ze niektore ceny na to wskazuja) - maja za to kilka fajnych wzorow, ktorych
na prozno szukac gdzies indziej (no chyba, ze na zamowienie u stolarza -
najlepiej sprawdzonego)

1. Data: 2002-06-05 07:55:34

Od: tomek p <l...@v...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam podobna opinie na temat mebli z Ikei, natomiast polecam bardzo dobrego
Polskiego producenta - Swarzedz, mam od nich lozko sypalne i stol kuchenny, fakt
ze kosztowaly majtek - ale sa nie do pobicia pod kazdym wzgledem

1. Data: 2002-06-05 20:03:49

Od: "vpw" <v...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

"tomek p" <l...@v...umcs.lublin.pl> wrote in message
> [...]
kuchenny, fakt
> ze kosztowaly majtek - ale sa nie do pobicia pod kazdym wzgledem

Sadze, ze sa do pobicia pod wzgledem ceny. Tez mam stol ze Swarzedza i
troche mebli i musze sie zgodzic, ze jakosc poszla wspaniale do gory w
porownaniu z tymi pieknymi mebelkami w stylu dab rustical. Ale ceny niestety
upodobnily sie do mebli wloskich i tym podobnego importu. A to juz przesada.

vpw

Aquafilter
ogrzewanie - olej opalowy
AGENCJA OPIEKUNEK "Bezpieczne Dziecko"